همشهری آنلاین: فراخوان سومین دوسالانه خوشنویسی ایران که شهریور ماه سال جاری در قزوین برگزار می‌شود، منتشر شد.

خوشنویسی

به گزارش همشهري آنلاين، فراخوان سومين دوسالانه خوشنويسي ايران در دو بخش رقابتي و غير رقابتي در رشته هاي نستعليق، شكسته نستعليق و نسخ و ثلث با موضوع آزاد اعلام شد و هنرمندان خوشنويس تا 10 مردادماه فرصت دارند آثار خود را به دبيرخانه دوسالانه ارسال كنند.

هر هنرمند مي‌تواند در يك بخش دوسالانه شركت كند و در هر رشته حداكثر دو اثر را بدون قاب و در اندازه هاي (50.35- 50.70- 70.100) با احتساب حاشيه كه در دوسال اخير تحرير شده و در هيچ جشنواره اي شركت نكرده باشند براي دوسالانه ارسال كنند.

سومين دوسالانه خوشنويسي ابران همچون دو دوره قبل به نام بزرگداشت يكي از خوشنويسان تاثيرگذار كشور است و سومين دوسالانه به نام بزرگداشت استاد احمد سهروردي (ياقوت ثاني) برگزار مي‌شود.

سومين دوسالانه خوشنويسي ايران از سوي اداره كل امور هنرهاي تجسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و موسسه توسعه هنرهاي تجسمي معاصر با همكاري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين، شهرداري و انجمن خوشنويسان قزوين به منظور پاسداشت خالقان آثار ماندگار خوشنويسي، شناخت و شناسايي شايسته استعدادهاي برتر در اين عرصه و تبادل تجربيات ارزنده پيشكسوتان و مشتاقان اين هنر برگزار خواهد شد.

هنرمندان تا 10 مرداد مي‌توانند آثارشان را به دبيرخانه دوسالانه به نشاني قزوين، بلوارآزادگان (غياث آباد)، چهارراه غياث آباد، جنب مسجد حضرت امام خميني (ره)، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي، دبيرخانه سومين دوسالانه خوشنويسي ايران ارسال كنند.

همچنين علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به سايت دوسالانه به نشاني www.bici.ir مراجعه كنند و يا با شماره 02833691412 تماس بگيرند.

کد خبر 262154

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha