چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر کل فرودگاه‌ بین‌المللی مهر‌آباد اعلام کرد: با توجه به تعطیلی چهار ساعته فرودگاه امام برای برگزاری مراسم سالگرد رحلت بنیاگذار انقلاب اسلامی، پروازها از ساعت ۱۱:۳۰ آغاز شد و بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

نصرالله منصور‌ شیرازی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هر ساله و به دلیل مسائل امنیتی، پروازها در چهاردهم خرداد از ساعت 7:30 صبح تا 11:30 در منطقه تهران انجام نمی‌شود که امسال هم همین روند ادامه یافت.

وی درباره پرواز تهران - کرمان که قرار بود ساعت 23 شب گذشته (سه‌شنبه  13 خرداد) مسافران انجام شود و هنوز انجام نشده است، گفت: پرواز شب گذشته شرکت هواپیمایی ماهان به کرمان به دلیل نقص فنی هواپیما صورت نگرفت و این شرکت اعلام کرده با افزایش ظرفیت مسافرگیری هواپیما، مسافران پروازهایش را منتقل می‌کند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

شیرازی ادامه داد: حدود یک ساعت دیگر پروازهای تاخیری این شرکت هواپیمایی به مقصد کرمان انجام می‌شود.

مدیر کل فرودگاه‌ بین المللی مهر‌آباد اظهار کرد: پرواز تهران به مشهد شرکت ایران ایر که قرار بود ساعت 21:30 شب گذشته انجام شود نیز با اطلاع‌رسانی این شرکت هواپیمایی در ساعت 13:30 امروز صورت می‌گیرد که این تاخیر نیز به دلیل مسائل فنی و نقص فنی هواپیما بوده است.

کد خبر 261512

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha