دوشنبه ۱۸ تیر ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۶
۰ نفر

گروه حوادث: دختر نوجوان وقتی از سوی پسر جوانی تهدید به انتشار فیلم های سیاه شد،3 مرد را اجیر کرد تا او را در سر قرار از پای درآورند.

جسدی در مرکز شهر

در آخرین روز های خرداد ماه، زمانی که ماموران پلیس اصفهان از ماجرای پیدا شدن جسد پسر جوانی در مرکز شهر با خبر شدند موضوع را به قاضی شاه محمدی، بازپرس ویژه قتل اصفهان اطلاع داده و با حضور در صحنه کشف جسد تحقیقات جنایی آغاز شد.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد مقتول پسر  جوانی است که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و عاملان جنایت پس از حمله مرگبار به قربانی خود، بدون برجا گذاشتن ردی ناپدید شده اند.

در حالی که نخستین تلاش‌ کارآگاهان برای یافتن هویت مقتول و به دست آوردن سرنخی در این جنایت بی‌نتیجه مانده بود، ماموران در تحقیق از اهالی محل متوجه شدند قتلگاه پسر نوجوان محلی است که دختران و پسران جوان برای ملاقات با یکدیگر به آنجا می‌روند.

بنابراین از آنجا که احتمال می‌رفت پسر جوان نیز در این محل منتظر کسی بوده است، کارآگاهان بررسی‌های خود را بر روی یافتن هویت قربانی متمرکز کردند تا شاید در تحقیق از خانواده او به سرنخ‌هایی از عاملان جنایت دست پیدا کنند.

در حالی‌که  24 ساعت از وقوع جنایت می‌گذشت، با اظهارات خانواده پسری به نام علی که مدعی بودند پسرشان از ظهر دیروز ناپدید شده است، نخستین سرنخ‌ها در اختیار پلیس قرار گرفت.

ماموران در بررسی اظهارات خانواده علی، دریافتند که پسر آنها همان جوانی است که در مرکز شهر به قتل رسیده و به این ترتیب تحقیق از آنها را آغاز کردند.

در حالی که پلیس احتمال می‌داد پسر جوان قربانی انتقام‌جویی مرگباری شده باشد، خانواده وی از ماجرای تماس‌های مرموز فردی ناشناس پرده برداشتند و گفتند که علی در پی یکی از این تماس‌ها از خانه خارج شد و دیگر برنگشت.

با این ادعا بود که تلاش برای شناسایی تماس‌گیرنده ناشناس آغاز شد و کارآگاهان در تحقیق از  دوستان علی دریافتند که وی با دختری به نام الناز دوست بوده است.

بنابراین با دستور بازپرس شاه‌محمدی، شناسایی و دستگیری این دختر نوجوان در دستور کار قرار گرفت و وی در یک عملیات ضربتی از سوی پلیس جنایی اصفهان دستگیر شد.

رابطه سیاه جنایت سیاه را رقم زد

الناز 15 ساله که از دستگیری‌اش غافلگیر شده بود در بازجویی‌های اولیه به قتل این جوان با همدستی سه تن از دوستانش اعتراف کرد و مدعی شد: مدتی قبل در یک مهمانی با علی  آشنا شدم و رابطه دوستی ما ادامه داشت تا اینکه پس از مدتی در یکی از ملاقات‌های خصوصی‌مان او از من تعدادی عکس و فیلم تهیه کرد.

بعد از این اتفاق بود که او دائما مرا تهدید می‌کرد و قصد اخاذی از مرا داشت و من هم که می‌دیدم او به درخواست‌هایم برای نابودی عکس‌ها توجهی نمی‌کند، نقشه قتل او را طرح‌ریزی کردم.

پس از این تصمیم بود که موضوع را به جوانی به نام افشین که مدت کوتاهی از آشنایی‌ام با او می‌گذشت گفتم و او از من خواست تا باعلی قرار ملاقاتی بگذارم و او را به محل‌ خلوتی بکشانم.

روز حادثه طی تماسی که با علی داشتم به بهانه اینکه می‌خواهم عکس‌ها را از وی خریداری کنم از او خواستم سر قرار بیاید و ساعتی بعد او را در قتلگاه ملاقات کردم. وقتی با او در حال صحبت بودم ناگهان افشین  و 2 دوستش با چاقو به جان او افتادند و او را به قتل رساندند. 

دستگیری جنایتکاران

قاضی طباطبایی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اعلام این خبر گفت: پس از اظهارات دختر جوان، دیگر متهمان پرونده نیز از سوی پلیس دستگیر شدند و پس از اعتراف به قتل پسرنوجوان، با صدور قرار بازداشت از سوی بازپرس شاه‌محمدی برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس جنایی قرار گرفتند.

کد خبر 26148

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز