همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آخرین وضعیت معرفی روسای سه دانشگاه تهران، تربیت مدرس و صنعتی شریف را تشریح کرد و گفت: رئیس دانشگاه تهران به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می‌شود.

به گزارش مهر، دکتر عبدالحسین فریدون در خصوص معرفی رئیس دانشگاه تهران در هفته جاری گفت: هنوز این مسئله مشخص نیست و بستگی به برنامه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی دارد.

وی افزود: اگر شورا وقت داشته باشد احتمالاً رئیس دانشگاه تهران در سه‌شنبه هفته جاری معرفی می‌شود ولی هنوز این مسئله قطعی نیست.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره معرفی رئیس دانشگاه تربیت مدرس نیز گفت: انتخابات الکترونیکی برای معرفی رئیس دانشگاه تربیت مدرس، شنبه 10 خرداد به اتمام می‌رسد.

وی افزود: بعد از اتمام انتخابات افراد مورد وثوق به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری معرفی می‌شوند و وزیر علوم از بین این افراد یک نفر را بعد از پایان حکم رئیس فعلی، برای ریاست دانشگاه تربیت مدرس معرفی می‌کند.

فریدون درباره ساز و کار انتخاب ریاست دانشگاه صنعتی شریف نیز گفت: در مورد ریاست دانشگاه صنعتی شریف هنوز اقدامی صورت نگرفته است؛ صحبت‌هایی بوده ولی اقدامی صورت نگرفته است.

وی درباره تغییر ریاست دانشگاه امیرکبیر و الزهرا (س) و دیگر دانشگاه‌ها نیز اظهار داشت: درحال حاضر برنامه تغییر رئیس دانشگاه برای دانشگاه‌هایی است که حکم‌شان تمام شده است چون افرادی که مورد و مسئله داشتند حل شده است و برنامه در مورد روسای دانشگاه‌هایی است که حکم‌شان تمام شده است.

کد خبر 261093
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز