همشهری آنلاین: تیم زنان ایران الف با برتری بر قزاقستان در مسابقه رده‌بندی، عنوان سوم رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

Chess Logo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، در مرحله نیمه نهایی مسابقات،‌ تیم ملی الف کشورمان با باخت آتوسا پورکاشیان و میترا حجازی‌پور و تساوی سارا سادات خادم‌الشریعه و پیروزی غزل حکیمی‌فرد 2.5 بر 1.5 مقابل هند مغلوب شد و از راه‌یابی به فینال بازماند. چین و هند برگزار کنندگان دیگر دیدار نیمه نهایی بودند که چشم بادامی‌ها توانستند 3.5 بر 0.5 به پیروزی رسیده و حریف هند در دیدار فینال شوند.

در بازی تشریفاتی دو تیم ایران ب و ویتنام نیز تکرار تیم کشورمان 3 بر 1 مغلوب شد.

در دیدار رده‌بندی مسابقات شطرنج استاندارد در بخش بانوان که از ساعت 9 صبح پنجشنبه (8 خرداد) آغاز شد، تیم ملی الف کشورمان با پیروزی سارا سادات خادم الشریعه و میترا حجازی‌پور و تساوی آتوسا پورکاشیان و غزل حکیمی‌فرد تیم قزاقستان را سه بر یک شکست داد و توانست در رده سوم قرار بگیرد.

در دیدار فینال بخش زنان نیز تیم زنان چین با پیروزی تان ژانگی در میز دوم و تساوی جو ون جو، شن یانگ و گو کی در میزهای دیگر، با نتیجه 2.5 بر 1.5 بر هند پیروز شد و عنوان قهرمانی مسابقات استاندارد را به دست آورد.

با پایان مسابقات شطرنج استاندارد جام ملت‌های آسیا در بخش بانوان، تیم‌های چین، هند، ایران الف، قزاقستان، ویتنام و ایران ب به ترتیب در رده های اول تا ششم قرار گرفتند.

کد خبر 261062
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز