همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نمی‌توانیم با این تفکر که به ما چه ربطی دارد، در خصوص وضعیت جوانان بی‌تفاوت باشیم گفت: اما مجددا تاکید می‌کنم که پلیس در حوزه خصوصی مردم، خانه آنها و غیره وارد نشده و حق ورود ندارد.

احمدی مقدم سردار

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی‌ مقدم در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه یکی از اقدامات پلیس ادامه وظایف و فرامین انبیاست گفت: ما به عنوان پلیس پاسداری از دین و مرزهای فرهنگی، ارزشی، اخلاقی،‌ دینی و اسلامی را بر عهده داریم و نمی‌توانیم در برابر اشاعه زشتی و پلشتی بی تفاوت باشیم.

وی با بیان اینکه اگر امروز به دلیل کوتاهی ما، یک جوان به راه بد بیفتد باید در آن دنیا پاسخگو باشیم، گفت: نمی‌توانیم با این تفکر که به ما چه ربطی دارد، بی‌تفاوت باشیم اما مجددا تاکید می‌کنم که پلیس در حوزه خصوصی مردم، خانه آنها و غیره وارد نشده و حق ورود ندارد.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه پلیس در برخی از پرونده‌ها حق اشاعه جزئیات آن را ندارد، گفت: گاه پرونده‌هایی برای من می‌آورند که مربوط به افراد معتبر است که من حتی به خود اجازه نمی‌دهم که یک نفر دیگر از آن مطلع شود و ما از آبروی مردم حفاظت می‌کنیم و این یک توفیق الهی است که طی 9 سال اخیر توانسته‌ایم از این آبرو حفاظت کنیم و حتی اگر در برخی موارد اطلاعات در بیرون نشت کرد و علنی شد، تلاش کردیم که دایره اطلاعات بزرگتر نشود که البته کار بسیار سختی بود.

وی با بیان اینکه میثاق ما بین مردم، مسئولان و دستگاه‌ها قانون است، گفت: عمل ناجا باید مبتنی بر قانون باشد و موظف به ترویج قانون هستیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه سردار احمدرضا رادان به عنوان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا منصوب شده است، گفت: در دنیای پرتلاطم و پرچالش امروزی آینده بسیار غیرقابل پیش‌بینی است. اما باید بتوانیم با داشتن راهبردهای بلند مدت و حل مسائل به صورت خطی، ریشه‌ای‌تر عمل کنیم که بر همین اساس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با هدف حفظ ذخایر راهبردی و تصویب راهبردهای بلند مدت زیر نظر شخص بنده ایجاد شد.

وی با بیان اینکه چندی پیش مقام معظم رهبری ایجاد این مرکز مطالعات راهبردی در ناجا را پذیرفت، گفت: بنده به سردار رادان تبریک می‌گویم و افتخار است که در راستای اعتلای سازمانی قدم برمی‌داریم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه انصافا سردار رادان برادری مسئولیت‌پذیر است، گفت: از زحمات این فرد جدا تشکر می‌کنم و این در حالیست که سردار حسین اشتری نیز چهره‌ای کاملا شناخته شده است که مسئولیت بسیار بزرگی در پلیس اطلاعات و امنیت داشت.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف پلیس اطلاعات و امنیت، اشراف اطلاعاتی است گفت: در این مقوله موضوع شنود و دوربین مطرح نیست بلکه اشراف به معنای شناخت جریانات، زمینه‌های بحران و ناامنی و ارائه هشدار به دستگاه‌هاست.

فرمانده ناجا همچنین با بیان اینکه لازمه تولید اقتدار نرم و عدم انفعال و مداخله ایجابی، آینده پژوهشی است، گفت: ناجا باید راهبردهای دوربرد داشته باشند و حضرت آقا نیز با ایجاد این مرکز موافقت کردند.

وی با اشاره به چهره مردمی رادان، گفت: این فرد در هر میدانی برای نظام فداکارانه ایستاده و جانفشانی می‌کند.

کد خبر 260858
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز