همشهری آنلاین: تیم ایران الف بانوان برای صعود به فینال باید به مصاف تیم هند برود.

Chess

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، در ششمین دور از رقابت‌ها تیم ملی ایران الف با ویتنام به رقابت پرداخت که در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر 2 مساوی به پایان رسید. تیم ملی ب کشورمان مقابل قزاقستان 3.5 بر 0.5 مغلوب شد تا تیم‌های ایرانی این دور از مسابقات را بدون پیروزی پایان دهند.

چین بازی با عمان را 4 بر 0 پیروز شد و قزاقستان با همین نتیجه اردن را مغلوب کرد. آخرین بازی این دور نیز با پیروزی 2.5 بر 1.5 سریلانکا مقابل عراق پایان یافت.

با پایان یافتن مرحله ششم مسابقات استاندارد مردان، تیم‌های هند، چین، ویتنام با امتیاز تیمی 11، 10 و 8 در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و تیم ایران الف با 8 امتیاز و امتیاز انفرادی کمتر نسبت به ویتنام در رده چهارم قرار گرفت. تیم ملی ایران ب نیز با 5 امتیاز در رده ششم ایستاد.

دور هفتم مسابقات را تیم ملی الف ایران با تساوی 2 بر 2 مقابل هند پایان داد و تیم دوم ایران به راحتی با نتیجه 4 بر 0 عمان را شکست داد. چینی ها نیز موفق شدند 4 بر 0 عراق را از پیش رو برداشته و جایگاه نخست جدول را از هند بگیرند.

ویتنامی‌ها در پیکار با اردن چهار بر صفر به پیروزی رسیدند و در نهایت سریلانکا نتیجه را 3.5 بر 0.5 به قزاقستان واگذار کرد.

با پایان این مرحله تیم‌های چین، هند و ویتنام به ترتیب با 12، 12 و 10 امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و تیم‌های ملی الف و ب ایران هم با 9 و 7 امتیاز رده‌های پنجم و ششم را در اختیار دارند.

در پنجمین دور مسابقات بانوان هم تیم ملی الف کشورمان مقابل هند قرار گرفت که این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید. تیم ملی ب ایران هم مقابل ویتنام 4 بر 0 مغلوب شد و آخرین دیدار این دور با پیروزی 4 بر 0 چین مقابل قزاقستان به پایان رسید.

با پایان این دور که آخرین دور مرحله دوره‌ای مسابقات بانوان بود، تیم‌های چین، هند، ایران الف و قزاقستان به ترتیب با 10، 7، 5 و 5 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند. پس از این تیم‌های چین با قزاقستان و ایران الف با هند برای صعود به فینال مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

 

کد خبر 260820
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز