همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگی که امروز در جهان در حال انجام است جنگ آب و خاک نیست بلکه این جنگ بر سر عقیده‌هاست و دشمنان برای دستیابی به نظام جمهوری اسلامی ایران روی تغییر عقاید مردم سرمایه‌گذاری می‌کنند.

به گزارش تسنیم، سرلشگر محمدعلی جعفری در نشست گردان‌های امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین که پیش از ظهر امروز در تیپ 82 قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران به‌دنبال شکستن قالب‌های سازمانی و بوروکراسی‌های اداری است و هر پاسدار باید تکلیف خود را در این زمینه به‌نحو احسن انجام دهد.

فرمانده کل سپاه گفت: جنگی که امروز در جهان در حال انجام است جنگ آب و خاک نیست بلکه این جنگ بر سر عقیده‌هاست و دشمنان برای دستیابی به نظام جمهوری اسلامی ایران روی تغییر عقاید مردم سرمایه‌گذاری می‌کنند.

جعفری تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به هر نوع نیروی فداکار و دلسوز نیاز دارد تا با کمک این نیروها بتواند آرمان‌های ارزشمند و اهداف مقدس خود را تحقق بخشد و این تلاش و کوشش به قشر ویژه‌ای اختصاص ندارد بلکه همه مردم باید در این راه تلاش کنند.

وی بیان کرد: ما برای پیروزی در جنگ عقیدتی امروز با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به حضور و مشارکت نیروهای مردمی و عزم و اراده ملی نیاز داریم که امروز سپاه به‌دنبال بازیابی این نیروهای مردمی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تشکیل‌ یگان‌های مردمی در سال 60 اظهار کرد: یگان‌های مردمی نخستین بار با سازمان‌دهی سپاه در قالب چهار تیپ در عملیات طریق‌القدس حضور داشتند.

جعفری خاطرنشان کرد: روحیه مقاومت و آمادگی‌های همه‌جانبه رزمی باید در گردان‌های امام حسین(ع) حفظ شود که این مهم از طریق برنامه ریزی‌های درست و عملی در زمینه‌های دفاعی محقق می‌شود.

وی افزود: سپاه پاسداران امروز وضعیت مناسبی دارد در راستای پیشبرد اهداف مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کند و مفتخر است که همیشه مطیع و پشتیبان ولایت در تمام عرصه‌ها بوده است.

کد خبر 260586
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز