هشمهری آنلاین: دور دوم، سوم و چهارم مسابقات شطرنج جام ملت‌های آسیا نیز به اتمام رسید.

Chess Logo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، در دور دوم مسابقات شطرنج جام ملت‌های آسیا در بخش آقایان تیم الف ایران برابر عراق 3 بر 1 پیروز شد و تیم ب ایران برابر اردن با نتیجه 3.5 بر 0.5 به پیروزی دست یافت.

در بخش بانوان نیز تیم الف ایران برابر قزاقستان 2 بر 2 مساوی کرد و تیم ب ایران برابر چین با نتیجه 3.5 بر 0.5 شکست خورد.

در دور سوم و در بخش آزاد، تیم الف ایران برابر اردن به پیروزی قاطع 4 بر 0 دست یافت و تیم ب ایران برابر سریلانکا با نتیجه 3.5 بر 0.5 پیروز شد.

با این نتایج تیم الف ایران با 13 امتیاز در مکان دوم پس از تیم چین قرار گرفت. تیم چین با 14.5 امتیاز در صدر جدول و تیم هندوستان با 12 امتیاز در مکان سوم ایستاده است.

در بخش بانوان تیم الف ایران برابر چین، یکی از قدرت‌های آسیا و جهان قرار گرفت و با نتیجه 2.5 بر 1.5 شکست خورد و تیم ب ایران در بخش بانوان نیز برابر هندوستان، دیگر تیم مطرح آسیا و جهان قرار گرفت و نتیجه را 3 بر 1 واگذار کرد.

در پایان دور سوم مسابقات بانوان، تیم هندوستان با 9.5 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم چین با 8.5 امتیاز در مکان دوم و تیم الف ایران با 6.5 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

با توجه به این که در بخش آزاد تعداد تیم‌های بیشتری نسبت به بخش بانوان حضور دارند و با توجه به این که مسابقات می‌بایست در یک زمان به اتمام برسد، بخش آزاد مسابقات در دو دور برگزار شد.

در دور چهارم این مسابقات تیم الف ایران برابر تیم سریلانکا به برتری 4 بر 0 دست یافت و تیم ب ایران برابر قزاقستان نتیجه را 3 بر 1 واگذار کرد.

تیم چین برابر تیم ویتنام به برتری 3 بر 1 دست یافت و کماکان با 14.5 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. تیم الف ایران نیز با پیروزی برابر سریلانکا 13 امتیازی شده و در مکان دوم ایستاد و هندوستان با برتری 4 بر 0 برابر عمان با 12 امتیاز در مکان سوم جای گرفت.

 

کد خبر 260539
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز