سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: آلبوم جدید «مایکل جکسون» که پنج سال پس از مرگ «سلطان پاپ» روانه‌ بازار شد‌، در صدر فهرست پرفروش‌ترین آلبوم‌های انگلیس قرار گرفت.

خواننده پاپ

به گزارش ایسنا به نقل از بی بی سی،«Xscape» دومین آلبومی از مایکل جکسون که پس از مرگ وی منتشر شد، عنوان پرفروش‌ترین آلبوم موسیقی سراسر انگلیس را کسب کرد.

این آلبوم که شامل هشت ترانه است‌، پنج سال پس از مرگ «سلطان موسیقی پاپ» در دسترس علاقه‌مندانش قرار گرفت.

ترانه‌های آخرین آلبوم جکسون را «آنتونیو ال.ای رید»، مدیر شرکت تولید موسیقی «اپیک»، از میان ساخته‌های کامل نشده و ترانه‌های تمرینی مایکل جکسون طی چهار دهه گذشته برگزیده است.

این ترانه‌ها با کمک تهیه‌کنندگان سرشناس موسیقی پاپ در آمریکا از جمله «تیمبالند»، ترانه‌سرا و خواننده رپ که نام اصلی او «تیموتی زاکری موسلی» است و با خوانندگانی همچون «جاستین تیمبرلیک» همکاری می‌کند و «استارگیت» که تهیه‌کننده آثار خوانندگان مشهور است بازسازی و تکمیل شده‌اند.

خبر عرضه آلبوم جدیدی از کارهای مایکل جکسون تازه نیست. از زمان مرگ «سلطان پاپ» در سال ۲۰۰۹ مرتب وعده داده شده بود که چنین آلبوم‌هایی به بازار خواهند آمد.

اولین آلبوم که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد به هیچ‌وجه موفقیت آلبوم‌های قبلی این هنرمند را نداشت. احتمالا دلیل اصلی آن این بود که مایکل جکسون که به کمال‌گرایی در تولید آثار خود شهرت داشت، دیگر زنده نبود.

مایکل جکسون روز ۲۵ ژوئن ۲۰۰۹ در سن ۵۰ سالگی بر اثر مصرف بیش از حد ماده بیهوشی قوی درگذشت.

او قبل از مرگش چندین سال گوشه‌گیر شده بود و در مجامع عمومی ظاهر نمی‌شد ولی خود را برای بازگشت به صحنه و اجرای چندین کنسرت زنده در یکی از سالن‌های بزرگ لندن آماده می‌کرد.

کد خبر 260018
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز