دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳
۰ نفر

تلاش راننده برای روشن‌کردن اتوبوس خراب، آتشی به پا کرد که جان ۳۱کودک و یک نوجوان را گرفت.

حوادث

راننده اتوبوس که با دیدن شعله‌های آتش پا به فرار گذاشته بود از سوی پلیس دستگیر شد.این حادثه روز یکشنبه در شهر فانداشن در شمال کلمبیا رخ‌داد. درحالی‌که اتوبوس گنجایش 38نفر را داشت حدود 50نفر پس از خروج از کلیسایی در این شهر سوار اتوبوس شدند تا راهی خانه‌هایشان شوند اما راننده هر چه کرد نتوانست اتوبوس را روشن کند.

او برای روشن‌کردن خودروی فرسوده و خراب خود دست‌به‌کار خطرناکی زد و با ریختن مقداری بنزین در موتور ماشین قصد روشن کردن آن را داشت که ناگهان بنزین شعله‌ور شد و آتش به داخل ماشین سرایت کرد. در داخل ماشین یک گالن بنزین قرار داشت که وقتی آتش به گالن رسید، چنان شعله ور شد که همه اتوبوس را دربرگرفت.

راننده با دیدن این صحنه پابه‌فرار گذاشت و 18نفر از مسافران اتوبوس نیز توانستند خود را به بیرون پرت کنند که به‌خاطر جراحات وارده به بیمارستان انتقال یافتند. در این میان اما بخت با 31کودک و یک نوجوان یار نبود و آنها در شعله‌های آتش گرفتار شدند و سوختند. شدت سوختگی آنها به حدی بود که تنها راه شناسایی آنها از روی دندان‌ها و دیگر نشانه‌هایی بود که آنها داشتند. براساس این گزارش راننده اتوبوس پس از این حادثه دستگیر شد و هم‌اکنون تحت بازجویی است.

کد خبر 259960
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز