یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: دومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با عنوان رسانه و اعتدال با حضور اساتید دانشگاه و اصحاب رسانه از ساعت ۱۰تا ۱۲ صبح دوشنبه ۲۹ اردیبهشت در دفتر این مرکز برگزار می‌شود.

 به گزارش روابط‌‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، با توجه به تأثیر‌گذاری رسانه‌ها در افکار عمومی و ضرورت بر قراری گفتمان اعتدال در حوزه رسانه‌ها، دومین سری از نشست‌های تخصصی دفتر مطالعات به این موضوع اختصاص یافته است.

در این جلسه که با حضور تقی آزاد ارمکی، عضو هئیت علمی دانشگاه تهران؛ مهدی محسنیان راد، عضو هئیت علمی دانشگاه امام صادق(ع)؛ هادی خانیکی، عضو هئیت علمی دانشگاه علامه طباطبایی؛ امیر محبیان، مدرس دانشگاه و روزنامه‌نگار؛ مصطفی کواکبیان مدیر مسئول روزنامه مردم‌سالاری؛ و محمد قوچانی ، سردبیر مهرنامه برگزار می‌شود، صاحبنظران و فعالان عرصه رسانه به بحث و تبادل نظر درباره اهمیت این موضوع و ارائه راهکارهای لازم جهت برقراری گفتمان اعتدال در رسانه‌ها خواهند پرداخت.

حضور کلیه علاقه‌مندان، فعالان ودست‌اندر‌کاران رسانه‌ها و دانشجویان در این نشست تخصصی آزاد است.

 دفتر مطالعات وبرنامه‌ریزی رسانه‌ها در اسفند سال گذشته نشست تخصصی آزادی مسئولانه و توقیف رسانه‌ها را با حضور اندیشمندان و صاحب‌نظران رسانه و حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد برگزار کرد.

نشانی: خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم، پلاک 11، دفتر مطالعات وبرنامه‌ریزی رسانه‌ها

کد خبر 259793
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز