همشهری آنلاین: کنفدراسیون بسکتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون بسکتبال ایران از تغییر زمان برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا خبر داد.

Fiba Asia Logo

به گزراش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، متن نامه کنفدراسیون بسکتبال آسیا به شرح زیر است:

متاسفانه به استحضار می‌رساند فدراسیون کویت قادر به برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ 15 لغایت 23 خرداد ماه نیست و مهم‌تر از آن برخی از کشورهایی که برای حضور در این مسابقات برگزیده شده‌اند نیز درخواست به تعویق افتادن این مسابقات جهت در اختیار داشتن و آماده سازی بازیکنانشان برای حضور در رقابت‌های جام جهانی 2014 اسپانیا و مسابقات آسیایی اینچئون را داشتند.

با توجه به این دو موضوع تصمیم گرفته شد تا بیست و پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به هفته سوم و چهارم اکتبر (مهرماه) سال 2014، بلافاصله بعد از مسابقات زیر 18 سال زنان آسیا موکول شود.

در حال حاضر فدراسیون بسکتبال کشور کویت میزبان این مسابقات است، با این حال فیبا آسیا در جلسه هیئت رئیسه 2014 آسیا در خصوص واگذاری امتیاز میزبانی به کشورهای دیگر تصمیم‌گیری خواهد کرد.

تیم‌هایی که در تورنمت‌های برگزار شده و یا تورنمت‌های آتی برگزیده می‌شوند، می‌توانند در این مسابقات حضور یابند.

گفتنی است تیم های مهرام، آ اس یو و کهربا از غرب آسیا، السد و الاهلی از حوزه خلیج فارس، نماینده مالزی از شرق آسیا و بلنت عشق آباد به مسابقات جام باشگاه‌ها راه یافته‌اند.

 

کد خبر 259587
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز