همشهری آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)با حضور در ایستگاه رادار شهرآباد با کارکنان پایور و وظیفه این ایستگاه دیدار کرد.

حجت الاسلام انصاری در جمع کارکنان ایستگاه رادار شهرآباد ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زینب(س)گفت:باید از کارکنان جان بر کف پدافند که در دور افتاده ترین و حساس ترین نقاط کشور در حال خدمت هستند و حراست از مرزهای کشور را به عهده دارند تشکر کرد چرا که حراست از دست آوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی افتخار بزرگی است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) اظهار داشت:امروز پیشرفتهای کشور در عرصه های علمی،فن آوری و نظامی باعث شده است تا دشمنان ما بیش از بیش مترصد ضربه زدن به نظام اسلامی ما باشند وبرای رسیدن به این هدف هر اقدامی را انجام خواهند داد و این وظیفه مارا برای دفاع از دست آوردهایمان سنگین تر خواهد کرد.

وی در پایان افزود مقام معظم رهبری با تدبیر حکیمانه خود امسال را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیدند و همه ما باید با خود باوری و تکیه بر توان داخلی و استعداد های ناب جوانان مومن و انقلابی کشور هجمه های فرهنگی و اقتصادی دشمنان را بی اثر نماییم.

کد خبر 259526
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز