چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با تسلیت ۱۵ ماه رجب سالروز وفات حضرت زینب (س) گفت: مراسم عزای وفات این بانوی بزرگ اسلام پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در بیش از ۲۰۰۰ امامزاده و بقعه متبرک کشور برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه ماه رجب هفتمین ماه از ماه های قمری، ماهی بسیار شریف و از ماه های حرام است، اظهارداشت: این ماه، ماه ریزیش رحمت الهی و مهمانی خصوصی خداوند متعال بوده است.

وی با بیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه در جهت بهره مندی عموم مردم عزیز از برکات این ایام و تقویت روحیه و انگیزه معنوی و تقویت باورهای اعتقادی جوانان و نوجوانان برنامه های ویژه ای را در بیش از دو هزار امامزاده و بقعه متبرکه برگزار می نماید، گفت: برگزاری مراسم جشن و سرور در این ماه از جمله جشن ولادت امام محمد باقر (ع) و جواد الائمه (ع)، خصوصا برنامه های ویژه در جهت برپایی باشکوه مراسم سالروز ولادت امیر المونین علی (ع) را می‌توان نام برد.

حجت الاسلام شرفخانی با بیان اینکه 15 ماه رجب سالروز وفات حضرت زینب (س) است، گفت: مراسم عزای وفات این پیام آور کربلا و اسوه صبر و استقامت فردا پنجشنبه 25 اردیبهشت ماه در بیش از 2000 امامزاده کشور برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: بهره گیری از سخنرانان مطرح کشوری و استانی، بیان فضائل و مناقب آن حضرت، مداحی مداحان ولایی و برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی در امامزادگان جلوه ویژه ای را در این روز به تصویر خواهد کشید.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه با بهره گیری و بسیج تمام نیروها اعم از خادمین، هیات امنا و مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی در راستای خدمت رسانی به هموطنان عزیز در این ایام جهت بهره مندی عموم مردم از برکات این ایام و لیالی، تلاش و ظرفیت موجود را به کار خواهد گرفت تا لحظات معنوی را برای هموطنان عزیز به ارمغان آورد.

کد خبر 259451
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز