مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهردار تهران از افتتاح روگذر تقاطع کهریزک و شورآباد طی یک ماه آینده به منظور بهره‌برداری خبر داد.

به گزارش ایسنا، مازیار حسینی با اشاره به اینکه با افتتاح پل تقاطع کهریزک و شورآباد یکی از گره‌های ترافیکی این منطقه باز خواهد شد، گفت: این منطقه مربوط به جاده قدیم قم است و یک بار ترافیکی سنگین حمل و نقلی در آنجا وجود دارد و از طرفی نیز منطقه شورآباد یک منطقه صنعتی بسیار پرتردد است.

وی ادامه ادامه: با توجه به اینکه منطقه شورآباد یک منطقه صنعتی با گذر هم‌سطح با جاده اصلی قم است، سطح ایمنی این منطقه پایین، بار ترافیکی آن سنگین و آمار تصادفات بالاست.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران دو پل در این منطقه در دست ساخت بوده است که یک پل آن در خردادماه سال گذشته تحویل داده شد و از طریق آن بلوار شهید بهشتی در منطقه کهریزک به اتوبان قم متصل شد.

حسینی با اشاره به اینکه دومین پل در این منطقه در حال ساخت است، افزود: علاوه بر این یک زیرگذر در این منطقه در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان سال جاری، به اتمام برسد.

وی ادامه داد: با وجود این دو تقاطع هم‌سطح بخش عمده‌ای از ایمنی پایین منطقه برطرف شده و از بار ترافیکی سنگین آن کاسته می‌شود.

کد خبر 259382
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز