همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری جشن ولادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) در ۱۶۰۰ بقعه متبرک و امامزاده کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: این سازمان جهت بهره‌مندی عموم مردم از برکات ماه رجب و تقویت روحیه معنوی و باورهای اعتقادی و اخلاقی جوانان و نوجوانان در بیش از هزار و 600 بقعه متبرکه و آستان امامزاده در سراسر کشور با همکاری هیئت امنا و خادمین رسمی و افتخاری و نیروهای فعال انقلابی و فرهنگی در قالب مراکز فرهنگی و قرآنی پذیرای زائران و ارادتمندان اهل بیت(ع) برای برگزاری جشن ولادت حضرت امیر المومنین علی (ع) خواهد بود.

وی از اجرای ویژه برنامه‌های ولادت امام علی(ع) در امشب و فردا 13 رجب خبر داد و گفت: در صدد هستیم با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی(ع) در بیش از هزار و 600 آستان امامزاده، فضای معنوی شادی را در این اماکن مذهبی ایجاد کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: استفاده از سخنرانان مطرح و ولایی، بیان مناقب و کرامات ائمه اطهار(ع) و بیان مدح و فضائل ایشان، برگزاری محافل انس با قرآن، نماز جماعت و برگزاری دعای توسل در این اماکن مقدسه، از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

کد خبر 259297
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز