همشهری آنلاین: سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه‌ای کلیه مشمولان عادی (زیر دیپلم ) و دیپلم غایب و غیر غایب که از مرکز عملیات مشمولان برگه اعزام به تاریخ تیرماه سال 1386 دریافت نموده‌اند را برای اعزام به خدمت دوره ضرورت به مراکز وظیفه عمومی فراخواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای کلیه مشمولان عادی (زیر دیپلم ) ودیپلم که از مرکز عملیات مشمولان برگه اعزام به تاریخ تیر ماه سال 1386 دریافت کرده اند را به شرح زیر برای اعزام به خدمت دوره ضرورت به مراکز وظیفه عمومی سراسر کشور فراخواند.

1- در تهران (مشمولان ساکن در تهران بزرگ:
کلیه مشمولان دیپلم غایب و غیر غایب که از مرکز عملیات مشمولان سازمان وظیفه عمومی برگه اعزام به تاریخ تیر ماه سال 1386 دریافت نموده اند در ساعت 630 روزدو شنبه مورخه 18/4/86 و کلیه مشمولان عادی (زیر دیپلم ) غایب و غیر غایب مذبور در ساعت 630 روزسه شنبه مورخه 19/04/1386به مرکز وظیفه عمومی تهران بزرگ واقع در میدان سپاه مراجعه کنند تا به خدمت سربازی اعزام گردند.

2- در استان ها (مشمولان ساکن در شهرستانها:
کلیه مشمولان عادی ودیپلم دارای شرایط فوق در تاریخ وساعت اعلام شده در بالا به معاونت وظیفه عمومی مرکز استان محل سکونت خود مراجعه کنند تا بخدمت سربازی اعزام گردند.

در اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی تاکید شده کلیه مشمولان اعزامی بایستی حداقل پانزده روز قبل از اعزام نسبت به تزریق واکسن مننژیت اقدام نموده باشند در غیر اینصورت از اعزام به خدمت نامبردگان ممانعت خواهد شد.

کد خبر 25887

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز