همشهری آنلاین: عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با اشاره به کسب سرنخ‌های جدید از ربایش قهرمان شمشیربازی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: پیگیری‌ها برای تعیین وضعیت ربوده‌شدگان ادامه دارد.

محمدرضا محسنی‌ثانی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ربوده شدن قهرمان شمشیربازی کشورمان در استان سیستان و بلوچستان، گفت: در چند روز اخیر پیگیری‌های گسترده‌ای برای تعیین وضعیت حامد صداقتی و مهدی حسینی انجام شده است، از طرف دیگر این حادثه امروز(یکشنبه 14 اردیبهشت) در نشست کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس بررسی می‌شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: سرنخ‌ها و اطلاعات خوبی از حادثه ربایش قهرمان شمشیربازی کشورمان به دست آمده، از این رو منتظر جمع‌بندی این اطلاعات و رسیدن به نتیجه مشخصی در این رابطه هستیم.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، از سفر حسین دهقان وزیر دفاع به کشور چین در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود‌: من در این سفر وزیر دفاع را همراهی می‌کنم.

محمدرضا محسنی‌ثانی رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مسئول پیگیری حادثه ربوده شدن قهرمان شمشیربازی در استان سیستان و بلوچستان است.

خودروی ورزشکار شمشیربازی کشورمان شامگاه چهارشنبه 11 اردیبهشت در محور ایرانشهر-خاش مورد حمله اشرار مسلح قرار گرفت که بر اثر این حمله محمد علی غفاری جوان 29 ساله تهرانی به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سر و پا در این حادثه جان خود را از دست داد و دو سرنشین دیگر این خودرو از جمله حامد صداقتی قهرمان شمشیر بازی ایران در اسلحه اپه و همچنین مهدی حسینی یکی از وکلای شاغل در استان تهران توسط اشرار مسلح به گروگان گرفته شدند

کد خبر 258301
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز