همشهری آنلاین: جعفر توفیقی مشاور عالی وزیر علوم در حالی پیشنهاد فرجی‌دانا به توفیقی برای عهده‌دار شدن سرپرستی دانشگاه تربیت مدرس را رد کرد، که فتح‌اله امی عضو حلقه مشاوران وزارت علوم و از گزینه‌های سرپرستی دانشگاه تربیت مدرس می‌گوید: «وزیر علوم با آقای توفیقی درباره پذیرش ریاست دانشگاه تربیت مدرس صحبت کرده است.»

جعفر توفیقی در پی مطرح شدن موضوع پیشنهاد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای عهده‌دار شدن سرپرستی دانشگاه تربیت مدرس توسط توفیقی، گفت: گزینه ریاست دانشگاه تربیت مدرس نیستم.

به گزارش فارس، جعفر توفیقی گفت: از شایعات مطرح شده در رابطه با دانشگاه تربیت مدرس اطلاع ندارم و گزینه ریاست این دانشگاه نیستم. از من برنامه‌ای خواسته نشده و به طور کلی در رابطه با ریاست دانشگاه تربیت مدرس صحبتی نداشته‌ایم و در جریان وضعیت دانشگاه تربیت مدرس و گزینه‌های ریاست این دانشگاه نیستم.

این درحالیست که فتح‌اله امی، هم‌دانشگاهی توفیقی و یکی از گزینه‌های سرپرستی دانشگاه تربیت مدرس، به تسنیم گفته است: وزیر علوم درباره ریاست دانشگاه تربیت مدرس تنها با توفیقی صحبت کرده است که وی نیز شرایطی را مطرح کرده و در نهایت مورد قبول واقع نشده است.

امی خاطرنشان کرده است: وزیر علوم با آقای توفیقی درباره پذیرش ریاست دانشگاه تربیت مدرس صحبت کرده اما آقای توفیقی شرایطی را برای ریاست دانشگاه تربیت مدرس مطرح کرد که در نهایت محقق نشد.

بر طبق این گزارش، تا کنون بیش از همه گزینه‌هایی که ممکن است برای تصدی سرپرستی دانشگاه تربیت مدرس بر روی میز دکتر رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری قرار داشته باشند، از دکتر جعفر توفیقی مشاور عالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر برات قبادیان عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی و دکتر فتح اله امی عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تربیت مدرس نام برده شده است.

البته با توجه به اظهارات جدید توفیقی، او از گردونه گزینه‌های سرپرست جدید دانشگاه تربیت مدرس خارج شده است.

کد خبر 258087
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز