همشهری آنلاین: معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) تاکید کرد که این قرارگاه در کنار سایر نیروهای مسلح همیشه با ایمان، پر قدرت، محکم و با صلابت از آسمان جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) امیر سرتیپ دوم «شاهرخ شهرام» در مراسم صبحگاه مشترک این قرارگاه تاکید کرد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از لشگریان امام زمان (عج) هستند.

معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در ادامه همچنین با اشاره به هفته سلامت (هفته اول اردیبهشت) سه محور اصلی را لازمه برداشتن گام های مهم در زندگی برای کسب سلامت بیشتر دانست.

وی افزود: محور نخست سبک زندگی اسلامی است که رهبر فرزانه انقلاب نیز بارها به آن اشاره فرموده اند و ما اگر در خانواده به آن پایبند باشیم به ایجاد جامعه ای سالم کمک کرده ایم که یکی از موارد آن رعایت عفاف و حجاب اسلامی است.

این مقام مسوول در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) رعایت اصول بهداشتی را به عنوان محور دوم سبک زندگی اسلامی عنوان کرد و توضیح داد: اگر در همه جوانب اصول بهداشتی مراعات شود هم سلامت جسمی افراد و هم سلامت جامعه تامین خواهد شد.

امیر شهرام با اشاره به طرح اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: محور سوم رعایت اصل صرفه جویی و اقتصاد مقاومتی است چرا که عملی کردن اقتصاد مقاومتی نتایج بسیار خوبی در اقتصاد به دنبال خواهد داشت ونه تنها سبب رشد تولید داخلی می گردد بلکه خود اتکایی را نیز سبب خواهد شد.

کد خبر 257517
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز