ساعت ۲:۳۰ بامداد چهارشنبه گذشته مأموران گشت کلانتری شهرک غرب در حوالی میدان کاج به یک پرشیا که چند جوان داخل آن بودند شک کردند.

چند قدم جلوتر از این خودرو 2مرد جوان کاپوت خودروی دیگری را بالا زده و مشغول باز کردن وسیله‌ای از داخل ماشین بودند. مأموران با دیدن این صحنه به سمت 2مرد جوان رفتند اما آنها با دیدن پلیس به سمت پرشیا دویدند و پس از سوار شدن به آن، همراه بقیه دوستانشان فرار کردند.

ماموران نیز به تعقیب پرشیا پرداختند و همزمان شماره پلاک آن را استعلام کردند که مشخص شد این خودرو 16فروردین‌ماه حوالی خیابان گاندی سرقت شده است.ماموران به راننده پرشیا دستور ایست دادند اما او پایش را روی پدال گاز گذاشته و قصد توقف نداشت. در ادامه مأموران برای متوقف کردن این خودرو چند تیر هوایی شلیک کردند و وقتی دیدند راننده قصد توقف ندارد، این بار خودرو را نشانه گرفتند و چند تیر به سمت پرشیا شلیک کردند. در نهایت راننده با حرکات مارپیچ و سرعت زیاد موفق به فرار از دست پلیس شد و مأموران در دستگیری آنها ناکام ماندند.

چند ساعت بعد، وقتی عقربه‌ها ساعت 7صبح چهارشنبه را نشان می‌داد یکی از اهالی خیابانی در بلوار فرحزادی با پلیس تماس گرفت و به مأموران گفت: صبح از پشت پنجره دیدم که خودروی پرشیای نقره‌ای رنگی مقابل ساختمانمان پارک شده است. به‌نظر می‌رسید برای این ماشین اتفاقی افتاده و وقتی نزدیک‌تر شدم، آثار گلوله روی آن به چشم می‌خورد. خودم را به ماشین رساندم و در همین هنگام 2 مرد را دیدم که خون‌آلود در صندلی عقب افتاده بودند. برای همین تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس اطلاع دهم.

با این تماس تیمی از مأموران و قاضی جمشیدی، بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حاضر شدند. در بررسی‌ها مشخص شد که پرشیای نقره‌ای همان خودرویی است که چند ساعت قبل توانسته بود از دست مأموران گشت کلانتری فرار کند. بررسی‌ها نشان می‌داد 2مردی که روی صندلی عقب افتاده‌اند بر اثر اصابت گلوله کشته شده‌اند. مأموران در ادامه بررسی‌های خود، چند کامپیوتر خودرو از صندوق‌عقب پرشیای نقره‌ای کشف کردند که نشان می‌داد، سرنشینان خودرو، سارقان لوازم خودرو بوده‌اند. کارآگاهان در ادامه بررسی‌های خود متوجه آثار خون در صندلی جلو شدند. برای همین احتمال دادند که راننده هم در اثر شلیک گلوله زخمی شده باشد. همچنین احتمال داشت سرنشینان دیگری نیز داخل خودرو حضور داشته‌اند که با دیدن همدستانشان که با شلیک گلوله پلیس کشته شده بودند، خودرو را رها کرده و پا به فرار گذاشته‌اند. به گزارش همشهری، تحقیقات در این زمینه برای مشخص شدن سابقه‌دار‌بودن سارقانی که با شلیک گلوله کشته شده‌اند و همچنین شناسایی همدستان آنها ادامه دارد.

کد خبر 257222
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز