مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: پلیس راهور تهران بزرک تمهیدات ترافیکی مراسم رژه روز ارتش را اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: همزمان با رژه روز ارتش در 29 فروردین ماه و به منظور تامین نظم و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از تراکم بار ترافیکی در مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم، رسیدگی فوری به تصادفات و سوانح رانندگی در معابر همجوار با محدوده اجرای مراسم، تعامل و همکاری با سایر واحدهای نظامی، انتظامی و دژبان آجا در راستای انجام هرچه مطلوب تر ماموریت، کنترل، نظارت و هدایت ترافیک قبل، حین و بعد از اجرای مراسم و برنامه ریزی و برقراری نظم عبور و مرور در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(س) پلیس راهور تهران تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای در نظر گرفته است.

بر این اساس تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت یک بامداد روز جمعه 29 فرودین ماه تا پایان مراسم در معابر زیر ممنوع است:

- بزرگراه صالح آباد از شمال به جنوب مسدود و از تردد کلیه وسایط نقلیه به سمت جنوب جلوگیری بعمل خواهد آمد و خودروهایی که قصد دسترسی به بهشت زهرا(س) را دارند از طریق خیابان شهید رجایی،‌ جاده قدیم قم و از در گلدسته وارد بهشت زهرا(س) خواهند شد.

- در لوپ پل شهید صنیع خانی به سمت جنوب صالح آباد از آزادگان شرق، از تردد کلیه وسایط نقلیه جلوگیری بعمل خواهد آمد.

- در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان ورودیها به سمت صالح آباد مسدود و از تردد کلیه وسایط نقلیه تا پایان مراسم رژه جلوگیری بعمل خواهد آمد.

- سه راه باقرشهر به سمت غرب محدودیت اعمال خواهد شد.

- ضلع شمالی بلوار علامه عسگری (بلوار امام) از میدان ساعت به سمت غرب مسدود و از تردد کلیه وسائط نقلیه جلوگیری بعمل خواهد آمد.

- راستگرد جنوب به شرق آزادراه تهران - قم به سمت بلوار علامه عسگری (بلوار امام) واضع در ضلع شمالی حرم مطهر تا پایان مراسم رژه مسدود خواهد بود.

- لوپ شمال به شرق پل حرم در آزادراه تهران - قم به سمت بلوار علامه عسگری (بلوار امام) مسدود و در از تردد کلیه خودروها بجز خودروهای مدعوین که دارای کارت تردد هستند جلوگیری بعمل خواهد آمد.

- کلیه ورود‌ی‌ها به زیرگذر ضلع شمالی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در ضلع شمالی مسدود و از تردد کلیه خودروها بجز خودروهای مقامات و مدعوین که دارای کارت تردد هستند جلوگیری بعمل خواهد آمد.

- در بزرگراه امام علی (ع) از تقاطع جاده قدیم قم به سمت غرب مسدود و از تردد کلیه وسائط نقلیه جلوگیری بعمل خواهد آمد.

به گزارش ایسنا، همچنین از ساعت یک بامداد روز جمعه 29 فروردین ماه تا پایان مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم مطهر ممنوعیت توقف در معابر زیر اعمال می‌گردد:

- ضلع شمالی بلوار علامه عسگری (بلوار امام) از میدان ساعت تا پل حرم در هر دو سمت.

- بزرگراه صالح آباد از پل شهید صنیع خانی تا میدان ساعت در هر دو سمت.

- آزادراه تهران - قم از پل شهید کاظمی تا عوارضی تهران - قم در هر دو سمت به جز خودروهایی که جهت جابجایی افراد رژه رونده در نظر گرفته شده است.

پلیس راهور تهران از رانندگانی که در ساعات مذکور در محورهای فوق تردد می‌کنند خواست ضمن رعایت محدودیت‌های فوق، پلیس راهور را در برگزاری این مراسم یاری دهند.

کد خبر 256043
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز