همشهری آنلاین: گزارش جدید وب‌سایت سایت‌مپ (Sightmap) نشان می‌دهد محبوب‌ترین نقاط جهان برای عکاسی برج ایفل فرانسه و ساختمان امپایراستیت در نیویورک نیستند.

براساس گزارش CNN، وب‌سایت سایت‌مپ که 15 هزار شهر و کشور و جذابیت‌های آنها را براساس برچسب‌هایی که بر تصاویر بارگذاری‌شده زده می‌شوند رتبه بندی می‌کند، اعلام کرد کاربران وب‌سایت تصویر‌محور پانورامیوی گوگل مکان‌های محبوب متفاوتی را برای عکسبرداری انتخاب می‌کنند.

بررسی‌های Sightmap از این وب‌سایت نشان می‌دهد نیویورک و موزه گاگنهایم این شهر یکی از محبوب‌ترین مکان‌های جهان برای عکاسی است. در میان شهر‌های اروپایی نیز رم محبوب‌ترین مکان برای عکاسی به‌حساب آمده و کلیسای سانتیسیما ترینیتا دی‌موندی ( Santissima Trinita dei Monti ) بیشترین تعداد عکس بارگذاری‌شده در وب‌سایت گوگل را دارد.

محبوب‌ترین مکان عکاسی در پاریس مولن‌روژ است و برج ایفل رتبه پنجم را دارد. استانبول نیز که به‌تازگی به عنوان برترین منطقه توریستی جهان معرفی شده نیز در وب‌سایت سایت‌مپ به عنوان پنجمین مکان محبوب عکاسان جهان معرفی شده‌است و برج دختر این شهر از محبوب‌ترین مناطق استانبول برای عکسبرداری است.

براساس رتبه‌بندی جدید sightmap، شهرهای برتر جهان که بیشترین عکس از آنها به ثبت رسیده و بارگذاری شده به این شرح هستند:

1- نیویورک (موزه گاگنهایم)

2- رم (کلیسای Santissima Trinita dei Monti)

3- بارسلونا (پارک گل)

4- پاریس (مولن‌روژ)

5- استانبول (برج دختر)

6- ونیز ( پل آکادمیا)

7- مونت‌کارلو، موناکو (هتل پاریس)

8- فلورانس (میدان میکل‌آنژ)

9- بوئنوس‌آیرس (خیابان کامینیتو)

10- بوداپست (کاخ سن استفان)

کد خبر 255812
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز