همشهری آنلاین: امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: در سال ۹۲ پیشرفت های خوبی هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی در مجموعه قرارگاه پدافند هوایی داشتیم و با فرمان و نظارت مستقیم مقام معظم رهبری سایت های متعددی در مناطق حساس و استراتژیک به مجموعه پدافندی کشور افزوده شد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) امیر اسماعیلی اظهار داشت: در طول سال گذشته در حوزه ارتقاء توان رزم و طراحی، تولید و گسترش انواع سامانه های راداری پیشرفت های بسیار قابل توجه ای در مجموعه پدافند حاصل شد که ورود سامانه راداری آرش، سامانه راداری دهم شهریور و رادار مراقب از جمله این دست آورد ها بود.

وی همچنین با اشاره به پروژه موشکی تلاش، سامانه موشکی مرصاد (2) و موشکهای ارتفاع متوسط شلمچه گفت: با تلاش متخصصین صنایع دفاعی کشور و همت کارکنان قرارگاه پدافند هوایی هم اکنون این قرارگاه از توانایی خوبی در تمامی سطوح برخوردار است.

فرمانده قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) در پایان افزود: برای سال 93 رزمایشی خاص در نظر گرفته شده است که مشابه هیچ کدام از رزمایش های برگزار شده پدافند هوایی تا کنون نیست و ان شاءا... نتایج خوبی برای مجموعه ارکان دفاع هوایی کشور در پی خواهد داشت.

کد خبر 255616
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز