همشهری آنلاین: مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، از تخفیف قیمت بلیت هواپیما برای زائران ایرانی عتبات عالیات خبر داد.

«محسن نظافتی» روز شنبه 23 فروردین در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: اکنون قیمت بلیت هواپیما برای مسافران عادی که قصد عزیمت به عراق را دارند، 750 هزار تومان است.

وی گفت: سازمان حج و زیارت برای زائران عتبات، بلیت هواپیما را 400 هزار تومان می‌گیرد که این رقم 350 هزار تومان زیر قیمت فروش بلیت برای مسافران عادی است.

نظافتی از اعزام 90 هزار زائران ایرانی به زیارت عتبات عالیات در ایام تعطیلات نوروز امسال خبر داد و افزود: در ایام نوروز امسال روزانه پنج هزار و 500 نفر به زیارت عتبات عالیات اعزام شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 30 درصد و نسبت به ایام عادی سال قبل 50 درصد افزایش داشته است.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت همچنین درمورد اعزام‌های دریایی به عتبات عالیات گفت: در این مورد مذاکراتی با شرکت کشتیرانی والفجر صورت گرفته و به احتمال زیاد از دوره جدید اعزام‌ها که از تیر ماه آغاز می‌شود، اعزام‌های دریایی نیز آغاز خواهد شد.

نظافتی با بیان اینکه سال گذشته به مدت دو ماه به صورت آزمایشی اعزام‌های دریایی صورت گرفته، افزود: قیمت پیشنهادی شرکت کشتیرانی والفجر برای اعزام هر زائر ایرانی 180 هزار تومان است، که رقم بالایی به شما می رود و باید در این باره مذاکره کنیم.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، مسیر اعزام دریایی عتبات عالیات را از خرمشهر به بصره خواند و گفت: اعزام‌های دریایی در ایام تعطیلات مانند نوروز بیشتر مورد استقبال هموطنان قرار می‌گیرد.

کد خبر 255581
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز