همشهری آنلاین: سردار سلامی گفت: برخی تصور می‌کنند چالش‌هایمان در ارتباط با غرب برطرف می‌شوند در حالی که آنها با ما خصومت ذاتی دارند و این دشمنی‌ها با روابط سیاسی تغییر نمی‌کند.

سلامی

به گزارش فارس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی با اشاره به اهمیت توجه به ویژ‌گی‌ها و خصوصیات شهدای انقلاب سالامی و دفاع مقدس اظهار داشت: ثبات قدم، پایداری، ایستادگی، نظم، دقت در عمل و گفتار از خصوصیات شهداست و ما نیازمند این ویژگی‌ها هستیم و تفکر جهادی و انقلابی، عنصر برجسته موفقیت است.

وی افزود: ما داری یک تجربه غنی تاریخی در دوران کوتاه تولد انقلاب تا امروز هستیم و در معرض ترورهای بیشماری قرار گرفته‌ایم که هم نخبگان، مسئولین و هم آحاد مردم ما را هدف قرار دادند اما حاصل همه اینها جوشش بیشتر انگیزه‌ها و متحد شدن ملت در تعقیب آرمان‌هایشان بوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: ترورهایی که در عرصه علمی، سیاسی و عادی و امنیتی رخ داده نتوانسته ملت ما را متوقف کند.

سلامی در ادامه خاطرنشان کرد: برخی تصور می‌کنند چالش‌ها با ارتباط با غرب برطرف می‌شود در حالی که باید بدانیم آنها با ما خصومت ذاتی دارند. آنها دشمن استقلال، آزادی، پیشرفت، رفاه و عزت ملت ایران هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: این دشمنی‌ها با روابط سیاسی تغییر نمی‌کند و آنها استراتژی‌های پنهانشان را برای توقف حرکت ملت ایران دنبال می‌کنند رابطه با غرب نسخه سعادت ملت ایران نیست.

وی در پایان اظهار داشت: ما برای موفقیت و پیشرفت باید از ظرفیت‌های درونی خود استفاده کنیم.

کد خبر 255470
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز