چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
۰ نفر

گروه اجتماعی:‌ گویا مشکلات دانش‌آموزان مصدوم شین‌آبادی تمامی ندارد و مسئولان تنها پس از طرح موضوع در رسانه‌ها به‌صورت مقطعی به این دانش‌آموزان توجه می‌کنند و دیگر بس. پدران ۲ دانش‌آموز مصدوم شین‌آبادی برای چندمین بار از بی‌توجهی نسبت به وضعیت تحصیلی و دریافت حق و حقوق فرزندانشان گلایه دارند.

شین آباد

 

آنها معتقدند که وزیر آموزش و پرورش باید شخصاً پیگیر حق و حقوق‌دانش‌آموزان حادثه دیده باشد. خبرگزاری مهر به نقل از یوسف راک، پدر آمنه یکی از دانش‌آموزان مصدوم شین‌آبادی نوشت: اکنون مشکلات درمانی فرزندم حل شده است و تاکنون 4عمل جراحی در بیمارستان‌های ساسان و فاطمه‌زهرا(س) روی فرزندم انجام شده است ولی برای دریافت حق و حقوق فرزندانم باید هر‌ماه چندبار به تهران بیایم. بیمه باید 345میلیون تومان دیه به فرزندم بدهد، ولی اعلام شده دیه 136میلیون تومان است.

در این‌باره به وزیر آموزش و پرورش نامه اعتراضی نوشته‌ام که هنوز پاسخی نداده است. مسئولان بیمه هم توضیحی در این‌باره نمی‌دهند.سیدمحمد شادکام، پدر سعیده شادکام یکی دیگر از دانش‌آموزان حادثه دیده شین‌آبادی نیزضمن انتقاد از بی‌توجهی مسئولان گفته که فرزندان ما برای عمل جراحی باید به تهران بیایند و تنها یک جلسه آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان معلم فرستاده و دیگر از حضور معلم در بیمارستان خبری نشد. ‌آذرماه91حاجی بابایی وزیر وقت آموزش و پرورش قول پرداخت دیه کامل و استخدام این دانش‌آموزان را داد.15آذر 1391یکی از کلاس‌های دبستان انقلاب اسلامی روستای شین آباد آتش گرفت که بر اثر آن 27دانش‌آموز، معلم و خدمتگزار این مدرسه دچار سوختگی شدند که 2دانش‌آموز بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست دادند.

کد خبر 255371
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز