چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: در پی محکومیت ˈسیلویو برلوسکونیˈ نخست وزیر اسبق ایتالیا، ممکن است وی برای مجازات در مرکز سالمندان معلول به کار گرفته شود.

برلوسکونی

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه ˈاونیرهˈ ارگان اسقف‌های ایتالیا، دفتر اجرای مجازات ˈUEPEˈ، از دادگاه میلان خواست تا برلوسکونی را در یک نهاد نگهداری از سالمندان معلول به مدت نه ماه برای کفاره مجازاتش بکار بگیرد.

این دفتر یادآور شد: این کار زیاد سنگین نیست زیرا برلوسکونی موظف خواهد شد هفته‌ای یک روز از سالمندان معلول نگهداری و مراقبت کند.

براساس این گزارش، برلوسکونی به حکم دادگاه باید حبس خانگی شده و یا در خدمات اجتماعی بکار گرفته شود. وی نمی‌تواند به سایر نهادها که در آن معتادها و یا مجرمین قرار دارند، نزدیک شود. او حتی با توجه به محکومیتش در رابطه با دختر جوان مراکشی که به سن قانونی نرسیده بود، نمی‌تواند در مراکز نگهداری از کودکان بکار گرفته شود.

بر اساس حکم دادگاه، او موظف می شود قبل از ساعت 11 شب در منزل باشد و تا ساعت 6 صبح از منزل خارج نشود.

البته یک شورای قضایی باید درباره پذیرش این درخواست و یا اجرای حبس خانگی تصمیم‌گیری کند.

قضات دادگاه شهر میلان اخیرا برلوسکونی رهبر حزب راست گرای میانه ˈ زنده باد ایتالیاˈ را در محاکمه مربوط به ˈکریمه المحروقˈ دختر جوان مراکشی معروف به ˈروبیˈ، به هفت سال حبس محکوم و به جرم اخاذی و فحشا از فعالیت‌های دولتی محروم کردند.

روز13 ماه مه سال 2013 دادستانی میلان خواستار 5 سال حبس به جرم اخاذی و یک سال حبس به جرم فحشا و همچنین محرومیت وی از فعالیت‌های دولتی شده بود.

دادگاه بازنگری شهر میلان نیز در مهر ماه گذشته برلوسکونی را به دو سال محرومیت از کلیه فعالیت‌های سیاسی محکوم کرد.

برلوسکونی در مرداد ماه گذشته به جرم تخلف مالیاتی و کلاهبرداری در حقوق تلویزیونی شرکت رسانه‌ای ˈمدیاستˈ با رای نهایی دیوان عالی قضایی ایتالیا، محکوم به چهار سال حبس شد.

کد خبر 255354
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز