همشهری آنلاین: آقای مولوی عبدالحمید در آزادی مرزبانان کشور نقش داشت . وی هیاتی را برای مذاکره با گروگانگیران اعزام می‌کند که داماد وی نیز در این هیات حضور داشت. هیات مذکور در راه بازگشت تصادف می‌کند که داماد آقای مولوی عبدالحمید در این تصادف جان خود را از دست می‌دهد.

علی مطهری در نشست علنی روز سه‌شنبه 19 فروردین‌ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در اوایل جلسه علنی امروز تذکری داده شد که به نظر پاسخ کافی از سوی رئیس جلسه ارائه نشد، گفت: تذکر من ناظر به بند 11 ماده 24 آیین‌نامه داخلی مجلس است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهردر مجلس شورای اسلامی افزود: در مسئله آزادی مرزبانان کشور قطعاً مسئولان امنیتی و اطلاعاتی نقش اساسی داشتند، اما این موضوع نافی نقش برخی علمای اهل سنت نیست.

وی با بیان اینکه آقای مولوی عبدالحمید در آزادی مرزبانان کشور نقش داشت گفت: وی هیاتی را برای مذاکره با گروگانگیران اعزام می‌کند که داماد وی نیز در این هیات حضور داشت.

مطهری ادامه داد: هیات مذکور در راه بازگشت تصادف می‌کند که داماد آقای مولوی عبدالحمید در این تصادف جان خود را از دست می‌دهد. سپس شایعه می‌شود که این اتفاق یک اقدام از سوی دولت ایران بوده است اما آقای مولوی عبدالحمید در نماز جمعه ضمن تکذیب این موضوع اعلام می‌کند تصادف یک حادثه طبیعی بوده است.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس نهم با تاکید بر اینکه به هر حال آقای مولوی عبدالحمید در آزادی مرزبانان ایرانی نقش داشته است، افزود: نباید نقش علمای اهل سنت را در این موضوع نادیده گرفت و از طرفی شعار وحدت اسلامی سر بدهیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وقتی اهل سنت با شیعیان همکاری می‌کنند نباید بر علیه آنها صحبت کنیم به دلیل اینکه اقدام آنها در آزادی مرزبانان ایرانی را نباید نادیده گرفت.

کد خبر 255166
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز