همشهری آنلاین: مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن با حضور رئیس جمهور ، وزرای اقتصادی دولت و رؤسای کمیسیون‌های صنایع و معادن واقتصادی مجلس شورای اسلامی و صنعتگران و معدنکاران نمونه و تلاشگران این عرصه 10 تیر در محل سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

مهندس هاشمی معاون اداری و مالی وزارت صنایع و معادن و رئیس ستاد گرامیداشت روز صنعت و معدن در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنایع و معادن با اعلام این خبر گفت: در مراسم امسال 78 تندیس و لوح تقدیر به واحدها، طرحها و پیشکسوتان نمونه صنعت و معدن کشور اهداء خواهد شد.

وی گفت: از این تعداد 31 واحد صنعتی نمونه، 4 پیشکسوت صنعتی، 4 مکشف نمونه، 20 واحد نمونه معدنی، 4 پیشکسوت نمونه معدنی وهمچنین در بخش طرح‌های نمونه، از 2 طرح در حوزه تحقیق و توسعه، 2پژوهش نمونه صنعتی و معدنی، 2 مرکز صنعتی و معدنی نمونه و 5 طرح نمونه و در بخش شهرکهای صنعتی نمونه از یک مجتمع کارگاهی، یک مرکز فناوری نمونه، یک شهرک صنعتی و یک خوشه صنعتی با اهداء تندیس و لوح توسط رئیس جمهور تجلیل خواهد شد.

به گفته هاشمی در این ایام از 37 پروژه ملی با اعتبار 38 هزار و 167 میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی و 335 میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی و یک میلیارد و 770 میلیون یورو با قابلیت اشتغالزائی مستقیم برای 3 هزارو 542  نفر با حضور مقامات وزارت صنایع و معادن به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس ستاد گرامیداشت روز صنعت و معدن همچنین گفت: در این ایام160 پروژه استانی با حضور استانداران و مقامات محلی در استانهای سراسر کشور نیز  افتتاح خواهد شد.

کد خبر 25488

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز