همشهری آنلاین: استاندار آذربایجان شرقی گفت: یوم الله ۱۲ فروردین یادآور خلق حماسه سیاسی بزرگ به دست ملت متدین و ولایت مدار ایران برای استقرار و تثبیت جمهوری اسلامی است.

جبار زاده استاندارآذربایجان شرقی

ˈاسماعیل جبارزادهˈ روز دوشنبه 11 فروردین با انتشار پیامی به همین مناسبت، افزود: روزی که به عنوان یکی از ماندگارترین اعیاد ملی و انقلابی ملت در تاریخ پرافتخار ایران ثبت شد، بلوغ فکری و سیاسی ملت ایران را به منصه ظهور رساند.

وی در این پیام آورده است: ملت ایران با انتخاب جمهوری اسلامی به عنوان الگوی حکومتی و نظام سیاسی کشور که بر اصول و مبانی تعالیم اسلام و مردم سالاری دینی تکیه دارد، الگویی جامع، کارآمد و برخوردار از ظرفیت های بالنده و مطمئن برای اداره جوامع بشری را به جهانیان ارایه کرد.

نماینده عالی دولت در استان در این پیام افزوده است : ملت ایران با شرکت در همه پرسی و با مشارکت حداکثری خود در روزهای آغازین انقلاب، قدرت و توان خود را به دنیا نشان و با عزم و اراده استوار خود در مقابل تمام توطئه های زورگویان جهان ایستاده و روز به روز به پیشرفت های بزرگ در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی دست یافته است.

جبارزاده درپیام خود آورده است: ملت ایران هم اکنون نیز همراه و همگام با دولت تدبیر و امید و همدل با برنامه های دولتمردان جمهوری اسلامی قله های توسعه، آبادانی و پیشرفت کشور را سرافرازانه فتح خواهد کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در این پیام تاکید کرده است: با توکل به درگاه ایزد منان و با تأسی به رهنمودهای رهبری، آمادگی کامل دستگاه های اجرایی استان را برای تحقق شعار سال 1393 در عرصه اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اعلام و همیاری، همکاری و همفکری مردم استان را در این امر بسیار مهم خواستارم.

جبارزاده همچنین با اشاره به منویات رهبری در خصوص شعار سال، تاکید کرده است: دستگاه های اجرایی استان در سال جدید آماده اجرایی کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در عرصه اقتصاد و فرهنگ هستند.

کد خبر 254358
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز