همشهری آنلاین: به علت بار ترافیکی سنگین جاده چالوس، تردد از میدان امیرکبیر به سمت چالوس از ساعت ۱۲ و در جاده هراز، تردد از رودهن به آب اسک از ساعت یک بعدازظهر جمعه ۸ فروردین ممنوع است.

راهور

سرهنگ محمد حسین حمیدی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجادر گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این که وضعیت جوی تمام محورهای کشور مساعد است گفت: محورهای خراسان شمالی، رضوی، گلستان، گیلان، رشت، مازندران، قزوین، فیروزکوه، فارس، بوشهر، هرمزگان، اصفهان، آذربایجان غربی و شرقی و تهران به سمت استانهای شمالی و بالعکس بار ترافیکی پرحجم و روان هستند.

وی با بیان اینکه محور چالوس به کرج و بالعکس از بار ترافیکی سنگینی برخوردار است، افزود: به همین علت از ساعت 12 امروز تردد خودروها از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع بوده و از ساعت 15 نیز مسیر از چالوس به سمت تهران یکطرفه خواهد شد. همچنین در جاده هراز از ساعت یک بعدازظهر تردد از رودهن به سمت آب اسک، مشاع ممنوع بوده و از ساعت 15 این محور از آب اسک به سمت تهران یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به محورهای جنوبی کشور که از روز گذشته به علت بارندگی دچار انسداد شده بودند، اظهار کرد: از امروز تمام محورهای جنوبی کشور از جمله محورهای میناب - جاسک و جاسک به کنارک بازگشایی شده است.

حمیدی در پایان با توصیه به رانندگان در حال سفر، اظهار کرد: رانندگان با گذشت و صبوری، سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

کد خبر 254105
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز