همشهری آنلاین: جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشورتاکید کرد که جلوگیری از نفوذ تحریف در واقعیات دوران دفاع مقدس یک مسئولیت همگانی است.

علی فضلی

به گزارش ایرنا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردارسرتیپ پاسدار علی فضلی درجمع زائران راهیان نور و خادمان فرهنگی و پشتیبانی نیروی دریایی سپاه در یادمان والفجر هشت، گفت: تلاش قرارگاه راهیان نور سپاه ایجاد تسهیلات و خدمات برای زیارت کاروان‌های اعزامی از سراسر کشور از مناطق یادمانی دوران هشت سال دفاع مقدس است.

جانشین ستاد مرکزی راهیان نور ادامه داد: هدف از این تلاش‌ها، تحقق زیارت با معرفت است به گونه ای که اندوخته ای از معنویت و روحانیت و معرفت به اندوخته های آنان افزوده شده باشد.

فضلی اظهارداشت:برای تحقق حضور زائران در قدمگاه شهیدان وایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس در دو بخش فعالیت صورت می گیرد که یک بعد آن سخت افزاری و بعد دیگر نرم افزاری است.

وی افزود:اگرچه 90درصد کار برای حضور زائران سخت افزاری است اما 10 درصد دیگر که بخشی از آن به راویان و مدیران و متولیان امور تبلیغی و فرهنگی بر می گردد، به منزله ستون کار است و اگر به این 10 درصد خدشه ای وارد شود، به 90 درصد دیگر آن نیز خدشه وارد شده است و به عبارت دیگر این دو در راستای یکدیگر هستند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اهمیت مراقبت و حساسیت همه مجموعه ها برای جلوگیری از رخنه تحریف در واقعیات دفاع مقدس تاکید کرد.

فضلی گفت: اگر چه دوران دفاع مقدس ما مستند به هزاران سند خدشه ناپذیر ومشهود به شهادت هزاران رزمنده ایثارگری است که جمع زیادی از آنان هنوز هم سفیران ارزشمند این دوران هستند اما جلوگیری از نفوذ تحریف در واقعیات دوران دفاع مقدس یک مسئولیت همگانی است.

وی به راویان دفاع مقدس اعلام کرد که آنهاکادر ساز این انقلاب هستند و قبل از دیگران نباید اجازه رخنه کوچکترین تحریف در تاریخ دفاع مقدس را بدهند.

جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور از یادمان والفجر8 واقع در حاشیه رودخانه اروند رود بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های فرهنگی و خدماتی نیروی دریایی سپاه در این یادمان قرار گرفت.

کد خبر 254079
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز