یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: کل تردد ثبت‌ شده در روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۰۱۱ ترددشمار در محورهای برون‌شهری نزدیک به ۹ میلیون وسیله نقلیه بوده که نسبت به روز قبل از آن ۰.۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

برف و کولاک

به گزارش ایسنا، طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی سهم وسایل نقلیه سنگین هشت درصد و اوج تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 6 تا 7 صبح بوده است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های هوشمند ترددشمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثناء محورهای مسدود و ممنوع، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به‌روال عادی در جریان است.

محورهای دارای بیشترین تردد طی 24 ساعت گذشته آزادراه‌ تهران - کرج، آزادراه کرج - تهران، آزادراه تهران - قم، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - پردیس، ابتدای آزادراه آبیک - قزوین بوده است.

محورهای مسدود تا اطلاع ثانوی به دلیل رویدادهای غیرمترقبه نیز بدین شرح است:

- محور شمشک - دیزین (جاده اختصاصی حدفاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین) واقع در استان البرز به‌ دلیل بارش برف تا اطلاع ثانوی مسدود است. البته همه روزه‏ امکان تردد از تهران به محور شمشک تا پارکینگ بالا از ساعت 7 تا 17 و از کرج به محور دیزین تا پارکینگ پایین به‌طور 24 ساعته میسر است.

- محورشهداد - نهبندان مقطع واقع در استان کرمان به دلیل وقوع سیلاب از کیلومتر 60 تا 73 تا اطلاع ثانوی مسدود است.

- محور پونل - خلخال‏ واقع در استان گیلان به دلیل بارش برف تا اطلاع ثانوی مسدود است.

- محور دیهوک - نهبندان واقع در استان کرمان به دلیل جاری شدن سیل تا اطلاع بعدی مسدود است.

همچنین ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در محور اصلی قم - گرمسار و بالعکس واقع در استان‌های تهران‏، سمنان و قم به دلیل تمدید عملیات راهسازی 31 فروردین است و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری آزادراه قم تهران، برای وسایل نقلیه سنگین محور قدیم قم تهران و در ادامه برای کلیه خودروها جاده امام‌رضا به سمت پاکدشت و گرمسار خواهد بود.

کد خبر 253818
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز