همشهری انلاین: تیم‌های منچستر یونایتد و بوروسیا دورتموند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمان اروپا راه یافتند.

 منچستر

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با انجام دو دیدار برگشت باقی مانده از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهره دو تیم راه یافته به جمع هشت تیم برتر رقابت ها مشخص شد و تیم‌های منچستریونایتد و بوروسیا دورتموند با پیروزی در مقابل حریفان خود در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی مرحله بعد شدند.

منچستریونایتد که در دیدار رفت با دو گل مقابل المپیاکوس بازی را واگذار کرده بود کار سختی داشت اما توانست با پیروزی 3 بر صفر ضمن جبران شکست دیدار رفت مقابل هواداران جشن صعود بگیرد. ستاره این بازی روبین فان پرسی هلندی بود که هر سه گل تیمش را به ثمر رساند.

بورورسیا دورتموند هم که در دیدار رفت با پیروزی 4-2 در زمین زنیت خیالش را از بابت صعود اسوده کرده بود در دیدار برگشت هر چند با نتیجه 2 بر یک بازی را واگذار کرد اما با تفاضل گل بهتر راهی دور بعد شد تا زردپوشان به فکر تکرار موفقیت فصل گذشته باشند.

پیش از این تیم های بایرن مونیخ، بارسلونا،‌ رئال مادرید، چلسی، آتلتیکو مادرید و پاریسن ژرمن به این مرحله از رقابت ها راه یافته بودند.

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ظهر جمعه در نیون سوئیس برگزار می‌شود. در این مرحله هیچ محدودیتی در قرعه‌کشی مانند هموطن بودن و ... وجود ندارد و تیم‌ها ممکن است با هر تیمی روبرو شوند.

 

کد خبر 253741
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز