همشهری آنلاین: امید نوروزی قهرمان اولین دوره رقابت‌های شطرنج بین‌المللی بهین باز آفرین البرز شد.

Omid Nouroozi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، اولین دوره مسابقات جام بین‌المللی شطرنج بهین باز آفرین البرز در تاریخ 15 اسفند ماه با حضور 295 شطرن‌جباز داخلی و خارجی از کشورهای ایران، گرجستان و آذربایجان آغاز شد و عصر روز جمعه 23 اسفند با قهرمانی مقتدرانه امید نوروزی با کسب 9.5 امتیاز که در رده بندی اولیه جدول مسابقات بخت سیزدهم را به خود اختصاص داده بود، به پایان رسید.

استاد بزرگ ووگار رسولوف از آذربایجان با کسب 9 امتیاز در نایب قهرمان شد و استاد بین المللی شوتا آزالادزه از گرجستان نیز با 9 امتیاز پس از پوئن‌شکنی مقام سوم را کسب کرد.

همچنین استاد فیده سید خلیل موسوی با کسب 9 امتیاز مقام چهارم را به دست آورد، استاد بزرگ اصغر گلی‌زاده، استاد فیده شاهین لرپری زنگنه، استاد بزرگ مرتضی محجوب، استاد فیده محمدامین طباطبایی و استاد بین‌المللی زوراب جاواخادزه از گرجستان هریک با 8.5 امتیاز پس از پوئن‌شکنی به ترتیب عنوان‌های پنجم تا نهم را به خود اخصاص دادند و استاد بین‌المللی محسن شعرباف با 8 امتیاز رده دهم جدول را از آن خود کرد.

پس از پایان این رقابت‌ها مراسم اختتامیه با حضور اهالی رسانه در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد و جوایزی به عنوان‌آوران این مسابقات اهدا شد.

 

کد خبر 253164
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز