همشهری آنلاین: قیمت نفت خام و فلزات گرانبها در بازارهای آسیایی پنجشنبه ۲۲ اسفند در مقایسه با روز گذشته نوسان داشته است.

به گزارش شبکه تلویزیونی ان اچ کی، قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمدییت در معاملات بازارهای آسیایی برای تحویل در ماه مه با افزایش نوزده سنتی در هر بشکه همراه بوده و به نود و هشت دلار و هجده سنت در هر بشکه رسیده است.

این در حالی است که هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با بیست و هفت سنت افزایش در معاملات آسیایی به قیمت یکصد و هشت دلار و سی و یک سنت در هر بشکه در بازارها خرید و فروش می‌شود.

قیمت طلا نیز در بازارهای آسیایی امروز برخلاف روز گذشته افزایش داشته است. هر اونس طلا با پنج دلار و بیست و چهار سنت افزایش درمقایسه با روز گذشته به قیمت یک هزار و سیصد و هفتاد و یک دلار و بیست و نه سنت در هر اونس خرید و فروش می شود.
نگرانی‌ها درباره اوضاع اقتصاد چین و تنش‌های فزاینده درباره اوکراین ازجمله علل اصلی افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی است. این افزایش ناگهانی قیمت طلا در نه ماه اخیر بی سابقه است.

این درحالی است که هر اونس نقره با بیست و شش صدم درصد کاهش در قیمت معادل بیست و یک سنت به ارزش بیست و یک دلار و سی و پنج سنت در هر اونس خرید و فروش می شود. هر اونس پلاتین نیز به قیمت یکهزار و چهارصد و هفتاد و یک دلار و شصت و هشت سنت خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته پنج دلار و سی و چهار سنت افزایش داشته است.

کد خبر 253026
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد‌ جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز