همشهری آنلاین: فرمانده کل ارتش گفت: اساتید و دانشجویان دانشگاه های ارتش باید با تکیه بر ایمان و خلاقیت در راستای منویات فرماندهی معظم کل قوا به بومی‌سازی تجهیزات بپردازند.

عطاالله صالحی

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشگر ستاد عطاالله صالحی پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای تحقیقاتی، پژوهشی و کاربردی دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی ارتش این مطلب را بیان کرد.

سرلشگر صالحی در جریان این بازدید که فرمانده نیروی هوایی و فرمانده دانشگاه شهید ستاری وی را همراهی می‌کردند از توانایی‌های دانشجویان دانشگاه شهید ستاری ابراز خرسندی کرد.

وی گفت: سعی و تلاش اساتید و دانشجویان دانشگاه هوایی همچون گذشته می‌بایست مبتنی بر ایمان، تفکر، بروز خلاقیت و بومی سازی تجهیزات مورد نیاز در خدمت این نظام و در راستای منویات فرمانده معظم کل قوا باشد.

فرمانده کل ارتش افزود: حفظ نیروهای نخبه موجود در ارتش به ویژه این دانشگاه یکی از وظایف اصلی فرماندهان ارتش بوده و بکارگیری دانش اساتید و انتقال تجارب آنان به نسل جوان و آینده ساز نیز از نیازهای اساسی نیروهای مسلح است.

سرلشگر صالحی همچنین از فرماندهان و مسئولان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری خواست ضمن پیگیری ثبت اختراعات و ایده های مطرح شده در این نمایشگاه در ایجاد رابطه ای سازنده و تاثیرگذار میان دانشگاه های ارتش جمهوری اسلامی ایران و مراکز علمی، تحقیقاتی، پژوهشی و صنعتی- دفاعی کشور تلاش کنند.

در نمایشگاه توانمندی های دانشگاه هوایی شهید ستاری، ابداعات، اختراعات، طرح ها و تجهیزات بومی سازی شده که برای نخستین بار در سطح کشور توسط اساتید و دانشجویان دانشکده های پرواز، هوا و فضا، علوم پایه و مهندسی تکنولوژی فرماندهی و کنترل هوایی صورت گرفته به نمایش درآمد.

کد خبر 252640
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز