همشهری آنلاین: مسابقات دوگانه قهرمانی کشور (آقایان) در روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفندماه در اصفهان برگزار شد.

دوگانه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش سه‌گانه، این مسابقات در حالی به پایان رسید که علیرضا علی مرادی از کرمانشاه، نیما انصاری از چهار محال و بختیاری و امید احمدی از کردستان به ترتیب مقام اول تا سومی رده سنی نونهالان را کسب کردند.

همچنین در این رده سنی استان گلستان قهرمان، اصفهان نائب قهرمان و استان کردستان سوم تیمی شدند.

در رده سنی نوجوانان امین سقایی از چهار محال و بختیاری اول، مسعود علیزاده و سعید علیزاده از استان خراسان جنوبی دوم و سوم شدند.

استان چهارمحال و بختیاری ،خراسان جنوبی و آذربایجان غربی به ترتیب اول تا سوم تیمی رده سنی نوجوانان شدند.

در رده سنی جوانان ساسان مالمیر از کرمانشاه، محمد غزنچای از سمنان و سید محمد حسینی از گلستان جایگاه اول تا سومی را کسب کردند و در رده تیمی استان سمنان قهرمان، استان اصفهان نائب قهرمان و استان فارس سوم شدند.

در رده سنی امید همایون همتی ازکرمانشاه اول شد، مهدی شریفی ازفارس نایب قهرمان و میثم امینی از لرستان به عنوان سومی دست یافت و در قسمت نتایج تیمی لرستان اول، آذربایجان غربی و شرقی به ترتیب دوم و سوم شدند.

احسان امینیان از چهار محال و بختیاری، سلمان تیموری از همدان و نوید سلیمی‌پور از استان اصفهان جایگاه اول تا سوم رده سنی بزرگسالان را کسب نمودند، همچنین اصفهان، آذربایجان شرقی و قزوین به ترتیب مقام‌های اول تا سومی تیمی این رده سنی را به دست آوردند.

 

کد خبر 252508
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز