همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: دشمن بواسطه تجارب ارزشمندی که کشور ما در هشت سال دفاع مقدس کسب کرده، درصدد جنگ سخت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست و تلاش خود را برای ضربه زدن به پیکره این نظام شکوه­مند از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم شروع کرده است.

امیر سرتیپ خلبان حسن شاه‌صفی در همایش روحانیون نیروی هوایی با بیان اینکه "امروز روحانیون به عنوان پرچمداران مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن هستند"، اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که دشمن در حال برنامه‌ریزی و اجرا علیه جوانان کشورمان است، کمرنگ جلوه دادن نماز جماعت و تجمعات مذهبی است که اگر دشمن در این عرصه پیروز شود، راه ما برای رسیدن به هدف نهایی بسیار سخت و پیچیده‌تر خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش، وی در ادامه با بیان اینکه "در سه دهه انقلاب اسلامی ایران، نقش روحانیون در مبارزه با نقشه‌های شوم دشمنان بسیار مؤثر و پررنگ بوده است"، تاکید کرد: در این مسیر، ولایت فقیه همواره به عنوان راهبرد اصلی قرار داشته است.

شاه‌صفی افزود: امروز، فعالیت‌های خوبی در حوزه برنامه‌های فرهنگی و سیاسی در نیروی هوایی ارتش شکل گرفته است که باید توجه داشت در اجرای این برنامه‌ها دچار روزمرگی نشویم و با توجه به نقشه‌های شوم دشمن ما نیز با برنامه حرکت کنیم. امروز، اتحاد، وحدت کلمه و همدلی از ارکان الهی است که موجب پیروزی ما در مقابل توطئه‌های دشمن است و این را بارها در عملیات‌های بزرگ دوران دفاع مقدس تجربه کرده‌ایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با ابراز خرسندی از فضای مثبت همدلی در نیروی هوایی ارتش گفت: به حمدالله این وحدت و همدلی در بین فرماندهان، روحانیون و مسئولان ما در یکان های نیروی هوایی ارتش به خوبی شکل گرفته است.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین ولی‌الله صبری رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی نیز در این همایش گفت: یکی از وظایف مهم و تأثیرگذار عقیدتی سیاسی یگان‌ها بویژه روحانیون تلاش در جهت آگاه‌سازی و افزایش بصیرت کارکنان و خانواده‌های آنان است. ما مفتخریم که در نیروی هوایی خدمت می‌کنیم؛ چراکه نیروی هوایی به پشتوانه و حرکات کارکنان انقلابی خود یکی از نیروهای نظامی خوشنام و مردمی است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی در پایان به کلیه روحانیون و رؤسای ادارات عقیدتی سیاسی توصیه کرد تا با وحدت و همراهی با فرماندهان در پایگاه‌های عملیاتی بویژه مناطق مرزی در مسیر پیشرفت نیروی هوایی مخصوصاً در زمینه فرهنگی تلاش کنند.

کد خبر 252483
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز