همشهری آنلاین: پرافتخارترین کاروان اسکواش ایران در مسابقات بین‌المللی در حالی به کار خود پایان داد که از ۵ مدال در رده های سنی مسابقات بین المللی قطر چهار مدال به دست آورد.

تیم اسکواش ایران

به گزارش سایت رسمی فدراسیون اسکواش، پس از کسب طلای زیر ١٥ سال توسط علیرضا شاملی، این بار نوبت پویا شفیعی بود تا در حالی که یک گیم را به حریف سرسخت قطری که سید یک این مسابقات نیز بود، واگذار کرده و در گیم دوم هم از حریف عقب افتاده بود، موفق به تغییر جریان بازی شد و حریف خود را در چهار گیم مقهور استعداد ناب خود کرد تا طلایی های ایران به دو نفر برسند.

پس از پویا، دانیال قارونی در رده زیر ١٣ سال به دیدار بازیکن صغر سنی شده پاکستانی رفت که بازیکن پاکستانی در سه گیم بدون دردسر دانیال ٣-٤ سال کوچک تر را شکست داد! این در حالی بود که چند کشور از جمله قطر، مالزی و ایران به حضور این بازیکن صغر سنی شده اعتراض کرده‌اند و شکایت کتبی و رسمی این کشورها به فدراسیون اسکواش آسیا و نیز جهانی ارسال شده که هم اکنون منتظر تصمیم گیری و ابلاغ آن از سوی این فدراسیون‌ها هستیم! جالب آن که تاریخ تولد این بازیکن بر روی سایت اسکواش اینفو به صراحت نشانگر استفاده این بازیکن از پاسپورت کوچک شده است!

در بازی آخر نیز فرزاد شکوهی، خسته از دیدار قبلی پنج گیمه و پربرخورد قبلی، به مصاف دیگر حریف پاکستانی خود رفت که با یک بازی کم فروغ و پراشتباه نتیجه را در سه گیم به حریف خود واگذار کرد. این در حالی بود که فرزاد در گیم سوم با نتیجه ٩-٤ از حریف خود پیش بود!

بدین ترتیب مسابقات قطر جونیور اوپن ٢٠١٤ با دو طلا و دو نقره برای کاروان جوان ایران به پایان رسید تا این تیم و این سفر برای ایران به عنوان پرافتخارترین به یادگار بماند.

کد خبر 252351
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز