چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۲
۰ نفر

نایب‌رئیس شورای شهر تهران ضمن اینکه از ارسال بودجه شهرداری تهران در سال۹۳ به فرمانداری خبر داد، اعلام کرد که طبق قانون فرمانداری ۱۵روز مهلت دارد بودجه را تأیید کند.

طلایی

البته مرتضی طلایی با توجه به تعاملی که هم‌اکنون بین شورای شهر و فرمانداری وجود دارد پیش‌بینی کرد بودجه‌‌ زودتر از زمان مقرر به تأیید برسد.اینطور که نایب‌رئیس‌ شورای شهر تهران به فارس گفت پس از تأیید بودجه شهرداری توسط فرمانداری، بودجه به شورا برگشته و جهت ابلاغ آماده می‌شود.

به گفته وی بودجه شهرداری تهران در سال93 نسبت به سال92 رشد بهتری پیدا کرده است که توجه به حوزه حمل‌ونقل و بخش‌های عمرانی ازجمله نکات قابل توجه بودجه است.بودجه سال آینده شهرداری تهران با رقم 15 هزار و 845 میلیارد تومان اواخر بهمن ماه به تصویب رسیده بود. اعضای شورای شهر نیز در جلسات گذشته کار بررسی هزینه‌ها و تبصره‌های بودجه را در دستور کار داشتند که در نهایت در جلسه سه‌شنبه‌ گذشته کار بررسی و تصویب تمام بخش‌های بودجه به طور کامل به پایان رسید.با توجه به گفته‌های نایب رئیس شورای شهر فرمانداری تهران باید نظر خود در باره بودجه شهرداری را تا پایان اسفندماه اعلام کند.

کد خبر 252103
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز