همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دل همه مردم ما قرص باشد که نیروهای مسلح این توانمندی و استحکام و قابلیت را دارند که با توانمندی خودشان بازدارندگی را در دشمن ایجاد کنند و اگر دشمن خطایی را مرتکب شود سیلی محکمی را از نیروهای مسلح خواهند خورد.

به گزارش مهر امیر پوردستان عصر پنجشنبه در مراسم یادواره سرلشکر شهید رضا کریمی و 37 شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان اردستان در حسینیه شهر مهاباد اردستان بیان داشت: آن زمانی که شیپور جنگ نواخته شد و دشمن مرزهای ما را مورد تجاوز قرار داد ملت بزرگ ایران اسلامی نشان دادند که دین لقلقه زبانشان نیست بلکه تا عمق جانشان نفوذ کرده است.

وی با اشاره به اینکه زن و مرد و پیر و جوان لباس رزم پوشیدند و برای دفاع از اسلام،قرآن و ولایت راهی جبهه ها شدند افزود: آنها مردانه و مستحکم در برابر هجوم استکبار ایستادند و جلوتر از همه شهدا بودند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: شهدا درس گرفته از مکتب امام حسین(ع)هستند و در واقع آن امامی که یکه و تنها مقابل لشکر تا دندان مسلح می ایستد و حرف حق خود را میزند.

امیر پوردستان با بیان اینکه اقتدار و سربلندی و افتخار امروز کشور جمهوری اسلامی ایران به برکت خون های پاک شهیدان است بیان داشت: اگرمسئولین سیاسی ما امروز در عرصه های بین المللی با اقتدار حرف می زنند به خاطر همین خون های پاک است.

وی افزود: مَثل شهید مَثل شمع است که می سوزد و آب می شود اما روشنایی می دهد تا در سایه روشنایی فعالیت های اقتصادی و فرهنگی انجام شود.

امیر پوردستان در ادامه اذعان داشت: آیا می شود که از شهید گفت ولی از خانواده شهید چیزی نگفت و خانواده هایی که مثل صدف این گوهرهای ارزشمند را در دامن خود پرورش و تربیت دادند و اگر این خانواده ها نبودند این شهدا اینگونه تربیت نمی شدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: این خانواده ها اسناد افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در واقع مدال های درخشانی هستند که بر سینه نظام جمهوری اسلامی ایران نصب شده اند.

امیر پوردستان با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده هستند و غافل گیر نخواهند شد و غافلگیری برای نیروهایی است که حواسشان نباشد و مشغول خودشان باشد گفت: ایران تمام حرکت ها در مرز ها،کنارمرزها،منطقه و فرامنطقه را رصد می کند و این حرکت ها تحلیل می شود.

وی افزود: ما حتی از تعداد نفرات دقیقاً اطلاع داریم که در افغانستان چند کانادایی و هلندی و ایتالیایی و چه سلاح هایی در اختیار دارند و تمام ناوها در خلیج فارس و پرنده ها در پایگاه ها در رصد نیروها است که متناسب با تهدید، ظرفیت لازم در نیروهای مسلح ایجاد می شود.

امیرپوردستان گفت: دل همه مردم ما قرص باشد که نیروهای مسلح این توانمندی و استحکام و قابلیت را دارند که با توانمندی خودشان بازدارندگی را در دشمن ایجاد کنند و اگر دشمن خطایی را مرتکب شود سیلی محکمی را از نیروهای مسلح که فرزندان شما در پادگان ها باشند، خواهند خورد.

کد خبر 251249
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز