همشهری آنلاین: محمد مایلی‌کهن در برنامه ۹۰ با نام بردن از یکی از خوانندگان لس‌آنجلسی، عادل فردوسی‌پور را در وضعیتی عجیب گرفتار کرد.

فردوسی پور

ایسنا نوشت: محمد مایلی کهن که به خاطر درگیری‌های این روزهایش با علی دایی روی بورس است، در برنامه دوشنبه شب 90 روی خط آمد تا درباره صحبت‌ها و ادعاهای علی دایی حرف بزند. سرمربی سابق تیم ملی با اشاره به عکسی که از او توسط رسانه‌ها منتشر شده گفت که این عکس مربوط به 37 سال پیش است و این عکس به زمانی بر می‌گردد که رژیم طاغوت سر کار بوده.

مایلی‌کهن با تاکید بر اینکه "جا نماز آب نمی‌کشد" مدعی شد که علی دایی هنگام بازی ایران و ازبکستان برای دریافت گرین کارت به امریکا رفت. بعد از این صحبت، مایلی‌کهن در برنامه زنده تلویزیونی به طرز عجیبی نام یکی از خوانندگان لس‌آنجلسی را آورد و تاکید کرد که چه قبلا چه حالا به این خواننده علاقه داشته هر چند بعضی از کارهایش را نفی می‌کند!

بعد از این اظهارنظر عجیب، فردوسی‌پور خنده‌کنان از مایلی‌کهن خواست که حرف‌های باقی مانده‌اش را به بعد موکول کند!

در حالی مایلی کهن چنین صحبتی را مطرح کرد که بعید است او از خط قرمزهای صداوسیما بی خبر بوده باشد.

تابناک هم نوشت: محمد مایلی‌کهن که این روزها حرف‌ها و حرکاتش نقل محافل است شب گذشته و در برنامه نود از علاقه خود به «داریوش اقبالی» خواننده لس‌آنجلسی سخن گفت.

مایلی‌کهن با اشاره به تصویری از وی که مربوط به پیش از انقلاب بود گفت که او در آن زمان ریش داشته و علتش علاقه او به داریوش بوده و هنوز هم داریوش را دوست دارد ولی برخی از کارهای او را هم تایید نمی‌کند!

توصیه می‌کنیم دیدن صورت فردوسی‌پور زمانی که مایلی کهن این حرف‌ها را بر زبان می‌اورد را از دست ندهید.

کد خبر 251043
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز