همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران با اشاره به جزئیات جلسه دفاع اعضای شورای شهر از مصوبه شهردار شدن قالیباف در دیوان عدالت اداری گفت: شورا به شکل محتوایی و شکلی ادله خود را به قضات ارایه کرد.

به گزارش مهر، پرویز سروری با بیان اینکه شکایت حقوقدانان از شورا برای انتخاب شهردار تهران در مرحله کمیسیون تخصصی است گفت: ابتدای این هفته به همراه مهدی چمران و احمد مسجدجامعی در کمیسیون تخصصی دیوان عدالت اداری حاضر شدیم و در خصوص شکایت 4 تن از وکلا که خواستار باطل شدن مصوبه شورا در خصوص انتخاب شهردار بودند توضیحاتی دادیم.

وی ادامه داد: در این جلسه قضات سوالاتی را مطرح کردند که ریاست شورا به آنها پاسخ داد و قضات کمیسیون تخصصی تنها ادله ما در خصوص این مصوبه را شنیدند و هنوز هیچ حکمی در این رابطه صادر نشده است.

سروری در خصوص دفاعیات رئیس شورا از این مصوبه گفت: مسجدجامعی در این جلسه از این منظر دفاعیات خود را مطرح کرد که شهر نیاز به آرامش دارد و از طرفی وزیر کشور نیز مصوبه شورا را ابلاغ کرده است و پس از دیدار اعضای شورا با رهبر معظم انقلاب که در آن ایشان مطالبی را در خصوص مدیریت جهادی شهردار مطرح کردند بهتر است این موضوع هرچه سریعتر نهایی شود زیرا ادامه این بحث‌ها ممکن است سبب تضعیف مدیریت شهری شود بنابراین دیوان هرچه سریعتر رسیدگی به این موضوع را نهایی کند.

 

کد خبر 250956
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز