همشهری آنلاین: فیلم انیمشین «لگو» که به پدیده‌ای در سینمای آمریکا بدل شده است، با ساخته شدن قسمت دومش در سال ۲۰۱۷ به پرده سینماها بازمی‌گردد.

کارتون

به گزارش مهر به نقل از د رپ، دیروز اعلام شد برای فیلم «لگو» هم قسمت دومی توسط کمپانی برادران وارنر ساخته می‌شود و تاریخ اکران آن 26 ماه می سال 2017 خواهد بود.

اولین فیلم «لگو» که با همکاری ویلج رودشو ساخته شده، پرفروش‌ترین فیلم این کمپانی در سال اخیر بوده و فروش آن در باکس آفیس داخلی آمریکا از 200 میلیون دلار هم عبور کرده است.

هنوز مشخص نیست که فیلم جدید «لگو» داستان فیلم اول را دنبال خواهد کرد یا اینکه داستان جداگانه ای خواهد داشت و جنبه ای دیگر از دنیای «لگو» ها را به نمایش می‌گذارد.

فیل لرد و کریستوفر میلر مسئولیت نویسندگی و کارگردانی فیلم اول را بر عهده داشتند و قسمت دوم را نیز تهیه خواهند کرد. جرد استرن و میشل مورگان نویسندگان فیلم دوم خواهند بود.

با توجه به رقابت نزدیک در بخش فیلم انیمیشن، کمپانی های سازنده تاریخ اکران فیلم هایشان را خیلی زودتر اعلام می‌کنند.

در حال حاضر تنها رقیب فیلم «لگو» در ماه می سال 2017 فیلمی ساخته کمپانی مارول است، اما این فیلم در هفته اول این ماه اکران خواهد شد.

از آنجا که دو فیلم «من نفرت انگیز 3» و فیلمی دیگر ساخته کمپانی پیکسار در ماه ژوئن اکران خواهند شد، فیلم «لگو» اولین فیلم انیمیشن بزرگ تابستان سال 2017 خواهد بود.

با توجه به این که سال 2013 سال انیمشین های موفق و پرفروش بود، به نظر می‌رسد این روند موفقیت آمیز در سال 2014 نیز ادامه داشته باشد.

کد خبر 250809

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز