ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که براساس مصوبه دولت و به‌منظور تسهیل در سفرهای کشور و خدمات‌رسانی به گردشگران تشکیل شد در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد: هموطنان و مسافران نوروزی می‌توانند از همه مراکز اقامتی و واحدهای پذیرایی در اماکن ویژه ساماندهی چادرهای مسافرتی هر یک از استان‌ها استفاده کنند.

مسافران نوروزی در مکان‌های تعیین شده چادر بزنند


براساس آنچه در اطلاعیه خدمات سفر آمده است، تلاش و برنامه‌ریزی برای تأمین نیاز اقامتی هموطنان سراسر کشور، ساماندهی محل اسکان و نظارت بر نحوه ارائه خدمات تاسیسات گردشگری به‌عنوان مهم‌ترین رئوس اقدامات اجرایی در ایام نوروز93 در دستور کار معاونت گردشگری و ستاد قرار گرفته است. براساس برنامه‌ریزی ستاد هماهنگی سفرهای کشور، مراکز اقامتی و واحدهای پذیرایی سراسر کشور تحت نظارت بازرسان این ستاد قرار گرفته‌اند.

ستاد هماهنگی سفرهای کشور همچنین اعلام کرده است که هموطنان و مسافران نوروزی می‌توانند ضمن استفاده از همه مراکز اقامتی و واحدهای پذیرایی در اماکن ویژه ساماندهی چادرهای مسافرتی هر یک از استان‌ها اسکان یابند تا علاوه بر برخورداری از امنیت و تأمین نیاز عمومی، ایام فرحبخشی را به همراه خانواده در نخستین روزهای سال جدید تجربه کنند.

گفتنی است موضوع اقامت در مناطق گردشگری کشور همزمان با فصل شروع سفرهای نوروزی به عنوان یکی از مشکلات صنعت گردشگری در کشور شناخته می شود و هر سال گروه زیادی از مسافران نوروزی و گردشگران ناچار به اقامت در چادرهای مسافرتی می شوند.

کد خبر 250778

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز