همشهری‌آنلاین: دکتر علی اصغر محکی مدیرکل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از ارسال هزار و ۳۰ اثر به جشنواره پژواک خبر داد و گفت: از میان آثار دریافتی پژوهشگران محله ۵۰ اثر حائز رتبه برتر شناخته شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دکتر علی اصغر محکی  مدیرکل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و دبیر جشنواره پژواک گفت: پژواک محله جشنواره ای است برای معرفی برترین پژوهش‌ها و اطلاعات کاربردی محله، در نخستین سال برگزاری این جشنواره، یک هزار و 30 اثر مطالعاتی به دبیرخانه جشنواره رسید که از بین آنها، 50 اثر واجد رتبه‌های اول تا سوم در رشته‌ها و زیر رشته‌های مختلف شدند.

وی افزود: کمیته داوران جشنواره، پس از چند ماه صرف وقت، برترین ایده‌های پژوهشی محله‌ای، طرح‌های پزوهشی محله‌ای مقالات پژوهشی محله‌ای، نیم رخ‌های محله‌ای، گزارش هم‌اندیشی محله‌ای، گزارش پژوهش محله‌ای، و سند توسعه مطالعات محله‌ای را معرفی کردند.

محکی عنوان کرد: اختتامیه این جشنواره، نخست در هر یک از مناطق 22گانه شهر تهران برگزار شد و برترین‌های هر منطقه مورد تقدیر قرار گرفتند. روز دهم اسفند ماه نیز برترین‌های نهایی در طی مراسمی که از ساعت 9 تا 12 صبح در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود، جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

کد خبر 250763
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز