شهروندان: فرمانده نیروی زمینی ارتش در کرمانشاه گفت: روزگار صلح زمان آمادگی برای جنگ است و اگر هر ملتی از ناملایمات و ناگواری‌های این آماده‌سازی نهراسد به‌طور قطع در جنگ پیروز است.

احمدرضا پوردستان

به گزارش تسنیم از کرمانشاه، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در مراسم بازسازی و پرواز دو فروند بالگرد هوانیروز کرمانشاه اظهار کرد: جنگ یک گزند بازدارنده است که طعمی تلخ دارد، به اندازه‌ای طعم آن تلخ است که مجبورید آن را جرعه جرعه بنوشید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به سطح بالای آمادگی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: اگر ملتی، کشوری و شخصی خود را برای جنگ آماده کند و از ناملایمات و ناگواری‌های این آماده‌سازی نهراسد، به طور قطع در جنگ پیروز است.

امیر پوردستان با اشاره به بازسازی دو فروند بالگرد هوانیروز کرمانشاه افزود: روزگاه صلح زمان آمادگی برای ساز و برگ جنگ است چرا که همواره بر آمادگی دفاعی پیش از وقوع هرگونه جنگی تاکید شده و باید در روزگار سلامت، ساز جنگ ساخت.

فرمانده هوانیروز کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار کرد: با توجه به مشکل تحریم‌ها و نبود دانش بومی برای بازسازی بالگردهای هوانیروز، این مرکز با تکیه بر توان مهندسان پرواز خود اقدام به بازسازی و راه‌اندازی این دو فروند بالگرد کرد‌.

امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی با اشاره به دستیابی ‌فناوری بازسازی بالگردها توسط نیروهای هوانیروز کرمانشاه افزود: در حال حاضر هوانیروز کرمانشاه در ‌آن واحد توانایی پشتیبانی از چهار قرارگاه را دارا است که این پشتیبانی با سرعت و قدرت انجام می‌شود.

وی با اشاره به قدرت عملیاتی برتر هوانیروز کرمانشاه در منطقه گفت: این قدرت دفاعی در کنار عاملی برای بازدارندگی دشمن از تصور هرگونه تعرض، سبب امنیت و آرامش روانی هم‌وطنان و ایجاد روحیه و اعتماد به نفس نیروهای داخلی می‌شود.

در مراسم بازسازی و به پرواز در آمدن دو فروند بالگرد هوانیروز کرمانشاه، فرمانده نیروی زمینی ارتش و هیئت همراه، فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه حضور داشتند.

کد خبر 250047
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز